تبلیغات جستجوی پاسخ Google (RSA) ممکن است عنوان دوم را در Sitelinks نشان دهد

تبلیغات جستجوی پاسخ Google (RSA) ممکن است عنوان دوم را در Sitelinks نشان دهد

Google یک به روزرسانی جدید تبلیغات Google را برای تبلیغات جستجوی پاسخ (RSA) ارسال کرد که در آن حداکثر دو عنوان RSA می توانند در فضایی که قبلاً فقط Sitelinks واجد شرایط بودند ، هنگام پیش بینی سیستم Google پیش بینی کنند که عملکرد را بهبود می بخشد.

جینی ماروین ، ارتباط Google Ads ، در X اضافه کرد: “این در طی دو هفته آینده در حال چرخش است – و شما ممکن است قبلاً آن را مشاهده کرده باشید.” من معتقدم که ما آن را در ماه نوامبر مشاهده کردیم اما با فرمت کمی متفاوت.

در هر صورت ، تصویر Google در اینجا به اشتراک گذاشته شده است که در آن آنها آن را به شرح زیر توصیف می کنند. در این مثال ، عناوین اضافی که به عنوان بخشی از ترکیب آگهی جستجوی پاسخگو – “حمل و نقل رایگان در لپ تاپ ها” و “قیمت های بی نظیر و پس انداز خانواده!” – در قالب پیوند سایت نشان داده شده است زیرا آنها پیش بینی می کردند که عملکرد را بهبود بخشد. بشر

Google Ads RSA دو عنوان

علاوه بر این ، Google در حال بررسی انعطاف پذیری سیستم برای نشان دادن انواع خاصی از محتوا در یک آگهی ، مانند خطوط توضیحات ، در صورت پیش بینی عملکرد بهتر است. چگونه گوگل می داند وقتی عملکرد بهتری دارد؟ گوگل نوشت ، “ما ترکیبی از سیگنال های ارزش کاربر و تبلیغ کننده را در نظر می گیریم. هدف کلی ارائه ترکیب تبلیغاتی است که پیش بینی می شود بر اساس هدف کمپین شما بهترین عملکرد را انجام دهد (کلیک های مربوطه ، تبدیل ، ارزش تبدیل و غیره)”

در اینجا مواردی وجود دارد که باید با این موضوع در نظر بگیرید ، همانطور که جینی ارسال کرد:

  • دارایی های تیتر که در قالب لینک ثانویه خدمت می کنند ، به URL نهایی تبلیغ شما پیوند می یابد.
  • حداکثر 2 ممکن است در بین دارایی های تیتر شما انتخاب شود که برای عناوین تبلیغات انتخاب نشده اند.
  • پیننگ مورد احترام است.
  • در گزارش ، آمار به تیتر گزارش می شود. (ما می دانیم که برخی ممکن است بخواهند این گزارش ها را به SiteLink گزارش دهند ، اما در حین آزمایش تبلیغ کنندگان ترجیح بیشتری برای گزارش به تیتر ابراز کردند.)
  • گزارش ترکیبی جایی است که می توانید ببینید که چگونه دارایی ها نشان داده شده اند.

گوگل گفت که آنها به این سه دلیل این تغییرات را انجام می دهند:

(1) Google دریافت که دادن سیستم های هوش مصنوعی ما فرصت های بیشتری برای بهینه سازی هر جستجوی فردی منجر به نتایج تبلیغ کننده بهتر می شود.

(2) این به روزرسانی RSA در سال گذشته است تا بتوانید تیتر AD دوم را در هنگام پیش بینی عملکرد در جلوی خط توضیحات ارائه دهید.

(3) محدودیت های شل کننده در جایی که دارایی های تیتر می توانند نشان دهند ، در صورت انتظار می رود با مشتریان بالقوه طنین انداز شود.

در اینجا چند پرسش و پاسخ اضافی از جینی در LinkedIn وجود دارد:

س: این جالب است. آیا می توان گزارش دهی در مورد آمار را جدا کرد (تیتر ، اگر این عنوان بود ، و پیوند سایت در صورت یکی بود) پس از اتمام آزمون برای داشتن دید دقیق تر از دیدگاه تبلیغ کننده؟

پاسخ: در گزارش ، آمار فقط به دارایی تیتر گزارش می شود. ما می دانیم که برخی ممکن است بخواهیم به جای آن به SiteLink گزارش دهند ، اما تبلیغ کنندگان ترجیح بیشتری برای گزارش به عنوان در مصاحبه های ما با آنها در حین آزمایش ابراز کردند.

س: فقط برای روشن شدن ، وقتی می گویید “دارایی تیتر” ، آیا شما به یکی از 15 عنوانی که در RSA اضافه می کنیم ، اشاره می کنید ، یا در مورد دارایی های تیتر و توضیحات صحبت می کنید که می توانیم از سطح کمپین اضافه کنیم قسمت

پاسخ: تمام دارایی های اصلی استفاده نشده واجد شرایط برای نمایش در قالب لینک ثانویه ، از جمله عناوین سطح کمپین هستند.

س: وقتی به کاوش در مورد گزینه “نشان دادن انواع خاصی از مطالب در یک تبلیغ ، مانند خطوط توضیحات ، در صورت پیش بینی بهتر ، اشاره می کنید ، آیا این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان می توانند با پین کردن محتوای خاص ، این کار را کنترل کنند؟ نگرانی من این است که تبلیغاتی که از نظر قانونی لازم است شامل سلب مسئولیت یا ذکر شرایط و ضوابط باشد. چگونه این کار انجام می شود؟

پاسخ: بله ، پیننگ همچنان در همه زمینه ها مورد احترام خواهد بود.

س: آیا می توان گزارشگری را در مورد آمار جدا کرد (تیتر ، اگر این عنوان بود ، و پیوند سایت اگر یکی باشد) پس از اتمام آزمون برای داشتن دید دقیق تر از دیدگاه تبلیغ کننده؟

پاسخ: در گزارش ، آمار فقط به دارایی تیتر گزارش می شود. ما می دانیم که برخی ممکن است بخواهیم به جای آن به SiteLink گزارش دهند ، اما تبلیغ کنندگان ترجیح بیشتری برای گزارش به عنوان در مصاحبه های ما با آنها در حین آزمایش ابراز کردند.

س: در وبلاگ می گوید “به حفظ اهمیت بالایی از دارایی های خود با کلمات کلیدی در کمپین و گروه های تبلیغاتی خود ادامه دهید” به این معنی است که به عنوان مثال از عناوین CTA خالص استفاده نمی شود ، یا این است که سیستم یاد می گیرد که آنها برای آنها کمتر ارزشمند هستند این استفاده ، اما هنوز هم می تواند زود نشان دهد؟

پاسخ: در توصیه ما تغییری وجود ندارد تا عناوین و توضیحات خود را با کلمات کلیدی خود ببندید زیرا آنها به طور معمول با جستجوگران طنین انداز می شوند. گفته می شود ، ما همچنین آزمایش را تشویق می کنیم. با 15 نقطه تیتر ، فرصت های زیادی برای آزمایش CTA و سایر پیام های مرتبط برای دیدن نحوه عملکرد آن وجود دارد.

س: به عنوان سیگنال های ارزش کاربر چه کلاس می کنید؟ آیا این چیزی شبیه CTR خواهد بود؟

پاسخ: ما به تعدادی از سیگنال ها نگاه می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تبلیغات یک تجربه مرتبط و ارزشمند را برای کاربران فراهم می کند.

بوریس بکریک برداشت خود را در X منتشر کرد و نوشت: “به روزرسانی بد نیست. اما پیامدها ممکن است بزرگتر از آن چیزی باشد که اکنون متوجه می شویم. عناوین” قالب پیوند ثانویه “جالب است ، اما جهت تبلیغات جستجو بسیار زیاد است. به سمت یک تجربه تبلیغات پویا تر ، جایی که (شاید) در آینده دارایی هایی را برای Google فراهم می کند تا به عنوان مناسب تر به عنوان یک اعلامیه بزرگتر در مورد جستجوی مکس در آینده مخلوط و مطابقت داشته باشد؟ “

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این تغییر کسب کنید.

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link