Google AdSense، Analytics از قطع گزارش رنج می برند

جمعه گذشته، چندین محصول گوگل با قطعی مواجه شدند، اما محصولات تبلیغاتی این شرکت با تأخیر در گزارش دهی برای چندین ساعت بیشترین ضربه را خوردند. اکنون گوگل تایید کرده است یکی دیگر گزارش قطعی برای AdSense، Google Ads و برخی محصولات دیگر.

SearchEngineLand اولین بار مشکلات مربوط به تاخیر در گزارش محصولات Google را حدود ساعت 3 صبح امروز صبح به وقت شرقی دریافت کرد. یکی از کارکنان ما نیز به مشاهده مشکلاتی در گزارش AdSense در همان زمان اشاره کرد.

در چند ساعت پس از آن، گوگل تایید کرده است که یک قطع گزارش دیگر در محصولات تبلیغاتی این شرکت رخ داده است. داشبورد Google برای محصولات تبلیغاتی مشکلات چند محصول را در چند ساعت گذشته تأیید می‌کند، از جمله:

  • AdSense
  • Google Ad Manager
  • نمایش و ویدیو 360
  • تبلیغات گوگل
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • Search Ads 360

در یک توییتGoogle’s Ads Liason می گوید که این شرکت در حال کار برای رسیدگی به این مشکل است، اما هیچ جدول زمانی برای زمان مورد انتظار برای رفع مشکل ارائه نکرده است.

همانطور که گفته شد، این دومین بار در کمتر از یک هفته است که مشکلات گزارش بر محصولات تبلیغاتی گوگل تأثیر می گذارد. همین مشکل جمعه گذشته با AdSense، Google Ads، Analytics و سایر محصولات در میان سایر مشکلات نمایه سازی Google Weather و Google Search مواجه شد. برای قطع صبح امروز، به نظر می‌رسد مشکلات فقط به محصولات تبلیغاتی محدود می‌شود، و به نظر می‌رسد که فقط یک قطع/تأخیر گزارش است – تبلیغات همچنان در حال ارائه هستند.

اگر Google جزئیات بیشتری در مورد قطعی ارائه دهد، این پست را به‌روزرسانی می‌کنیم.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور