Google این واحد نقشه جدید را با عنوان “مکان های مرتبط” دارد و نقشه ای را با چرخ فلک در زیر آن در مکان های مرتبط نشان می دهد. این در واقع برای جستجوی نام تجاری ارائه می شود ، که عالی نیست – چرا می خواهید Google هنگام جستجوی نام تجاری خاص ، نام های رقیب را نشان دهد.
این مورد توسط بردی کلارک که در X و Serpnotes ارسال کرده بود ، مشاهده شد و نوشت: “ترجیح می دهد که این آزمون نقشه ها برای مشتری ها نشان داده نشود و به رقبا مراجعه کند. در مثال ، Google در حال آزمایش یک واحد برجسته” مکان های مرتبط “است با نقشه روی دسک تاپ (نسخه کمتری برجسته در تلفن همراه نشان می دهد). “
در اینجا تصویری از این مورد وجود دارد که من توانستم برای پرس و جو (BrightLocal) تکرار کنم:
باز هم ، مطمئن نیستم که من این را خیلی دوست دارم اما نظر شما چیست؟
بحث و گفتگوی انجمن در X.