EAT یک E اضافی برای تجربه دریافت می کند | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

پنجشنبه 15 دسامبر 2022

بسیاری از سازندگان با مفهوم EAT آشنا هستند، که در ارزیابی ما استفاده می‌شود که آیا سیستم‌های رتبه‌بندی جستجوی ما اطلاعات مفید و مرتبطی را ارائه می‌دهند. آیا مردم عادی نتایجی را که به دست می آورند احساس می کنند EAT را نشان می دهد، یعنی: تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد؟

اکنون برای ارزیابی بهتر نتایج، EAT در حال کسب تجربه E: است. آیا محتوا همچنین نشان می‌دهد که با درجاتی از تجربه تولید شده است، مانند استفاده واقعی از یک محصول، بازدید واقعی از یک مکان یا انتقال آنچه که یک شخص تجربه کرده است؟ برخی موقعیت‌ها وجود دارد که در آن چیزی که شما بیش از همه برای شما ارزش قائل هستید، محتوایی است که توسط شخصی تولید شده است که تجربه زندگی دست اولی در مورد موضوع مورد نظر دارد.

به عنوان مثال، اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه تکمیل صحیح اظهارنامه مالیاتی خود هستید، احتمالاً می خواهید محتوای تولید شده توسط یک متخصص در زمینه حسابداری را مشاهده کنید. اما اگر به دنبال بررسی یک نرم‌افزار تهیه مالیات هستید، ممکن است به دنبال نوع دیگری از اطلاعات باشید—شاید این بحث در انجمن افرادی باشد که تجربه خدمات مختلف را دارند.

EEAT — یا «Double-EAT»، اگر ترجیح می دهید، اکنون بخشی از دستورالعمل های به روز شده رتبه بندی جستجو است که به تازگی منتشر کرده ایم. همچنین راهنمایی واضح‌تری را در سراسر دستورالعمل‌ها مشاهده خواهید کرد که بر اهمیت محتوای ایجاد شده برای اصیل و مفید بودن تأکید می‌کند و توضیح می‌دهد که اطلاعات مفید می‌تواند در قالب‌های مختلف و از منابع مختلف ارائه شود.

مطالب پیشنهادی  YouTube Music طراحی مجدد Now Playing را به iPad می آورد

اینها اساساً ایده های جدیدی نیستند. و ما به هیچ وجه از این اصل اساسی که جستجو به دنبال یافتن اطلاعات قابل اعتماد است، به ویژه در موضوعاتی که کیفیت اطلاعات بسیار مهم است، دست نمی کشیم. در عوض، امیدواریم این به‌روزرسانی‌ها، تفاوت‌های ظریف نحوه جستجوی افراد به اطلاعات و تنوع اطلاعات با کیفیت موجود در جهان را بهتر نشان دهد.

به عنوان یادآوری، این دستورالعمل‌ها همان چیزی است که توسط ارزیاب‌های جستجوی ما برای کمک به ارزیابی عملکرد سیستم‌های رتبه‌بندی جستجوی مختلف ما استفاده می‌شود، و مستقیماً بر رتبه‌بندی تأثیر نمی‌گذارند. آنها همچنین می‌توانند برای سازندگانی که به دنبال درک نحوه ارزیابی محتوای خود برای موفقیت در جستجوی Google هستند، مفید باشند. صفحه ما در مورد نحوه ایجاد محتوای مفید و مردمی دارای بخشی است که این را بیشتر توضیح می دهد.

ارسال شده توسط الیزابت تاکر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور