نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تصاویر محصول در Merchant Center Next

این روزها خرید می تواند در هر زمان و هر مکان اتفاق بیفتد. بنابراین برجسته شدن و ارتباط با مشتریان جدید برای مشاغل می تواند چالش برانگیز باشد. تصاویر منحصر به فرد و چشم نواز به جلب توجه خریداران کمک می کند، اما ایجاد آن محتوا به زمان و منابع زیادی نیاز دارد.

امروز در Google Marketing Live محصول استودیو را معرفی کردیم. این ابزار جدید به بازرگانان کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی مولد مستقیماً از Merchant Center Next، پلتفرم ساده‌شده ما برای مدیریت نحوه نمایش محصولاتشان در Google، به راحتی تصاویر محصول منحصربه‌فرد ایجاد کنند.

استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تصاویر خلاقانه محصول

در تجارت الکترونیک، تصاویر چشم نواز نمایشگرهای دیجیتالی یک تجارت هستند و تجار با ترکیب مناسب تصاویر آنلاین می توانند نتایج بهتری به دست آورند. در واقع، در حالی که بسیاری از پیشنهادات محصول در گوگل فقط یک تصویر دارند، برای پیشنهادات محصولی که بیش از یک تصویر را شامل می‌شود، شاهد افزایش تعداد نمایش‌ها (76+%) و کلیک‌ها (+32%) هستیم.

با این حال، گرفتن طیف وسیعی از تصاویر با کیفیت همیشه آسان نیست. کسب و کارها به ما می گویند که ایجاد تصاویر سبک زندگی گران و زمان بر است.

استودیوی محصول جدید ما که با اصول هوش مصنوعی گوگل طراحی شده است، مزایای هوش مصنوعی مولد را برای مشاغل در هر اندازه ای به ارمغان می آورد و به آنها کمک می کند تا به راحتی تصاویر منحصر به فرد و متناسب با محصول را به صورت رایگان ایجاد کنند و از تصاویری که در حال حاضر دارند ارزش بیشتری کسب کنند. . بیایید به چند ویژگی کلیدی نگاه کنیم.

  • اضافه کردن صحنه های محصول سفارشی: تصاویر جدیدی را بر اساس نیازهای بازاریابی در حال تغییر ایجاد کنید – چه فصلی، مبتنی بر کمپین یا صرفاً تجربی – بدون هزینه اضافی برای عکاسی جدید. برای مثال، یک شرکت مراقبت از پوست می‌تواند با درخواست تصویری از محصول «محصور شده توسط هلو، با گیاهان استوایی در پس‌زمینه»، نسخه فصلی خاصی از یک محصول را برجسته کند.
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور