همانطور که توسط به روز رسانی سیستم Google Play در ماه سپتامبر تلگراف شده است، Wear OS Play Store شروع به طراحی مجدد جدید خود کرده است.
این طراحی مجدد برای اولین بار در رویداد Unpacked سامسونگ در ماه گذشته با رونمایی از گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو به نمایش درآمد، این طراحی مجدد با قرار گرفتن دکمه جستجو در یک قرص به جای دایره شروع می شود.
«کاوش همه» با سه پیشنهاد برنامه در مرحله بعدی با دکمه «بیشتر ببینید». شما نام، نماد و رتبه برنامه را دریافت می کنید. پس از «توصیه شده برای شما» و «در حال حاضر پرطرفدار» کارتهای بزرگی برای «Watch faces»، «Music Streaming»، «Essential watch apps» و «Halthy mind & body» قرار میگیرند.
آخرین بخش، درخواستی برای «مرور و نصب برنامهها از دستگاههای دیگرتان»، یعنی تلفن، با قابلیت باز کردن فروشگاه Play در دستگاه مذکور است. «مدیریت برنامهها» و «تنظیمات» صفحه را کامل میکنند. مایه تاسف است که اولی هنوز به منظور بررسی بهروزرسانیهای برنامه مدفون است.
از طریق u/trlef19
در مقابل، طراحی فعلی متن بسیار سنگین و خسته کننده است. تبلیغ برنامه ها به طور مستقیم در فید اصلی ممکن است افراد را تشویق کند تا چیزهای بیشتری را برای پوشیدنی های خود بارگیری کنند و علاقه توسعه دهندگان را بیشتر افزایش دهد. این آخرین نشانه ای است که نشان می دهد طراحی پوشیدنی حول نمایش بیشتر محتوا در یک نما به جای اینکه کاربران در منوهای مختلف فرو بروند، ادغام شده است.
گزارش فعلی این طراحی مجدد که به صورت زنده منتشر می شود در نسخه 31.2.10-26 Google Play برای Wear OS است. با این حال، به روز رسانی با یک به روز رسانی سمت سرور در حال اجرا است، و هنوز به طور گسترده برای اکثر مردم امروز نشان داده نشده است.
در همین حال، گوگل نیز در حال عرضه است:
وقتی کاربران برنامهای را روی دستگاه Wear OS خود نصب میکنند که به یک برنامه همراه نیاز دارد، دستگاه همراه آنها بهطور خودکار برنامه همراه را نصب میکند.
اطلاعات بیشتر در مورد Wear OS:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: