گوگل در حال ارائه یک ویژگی بتا است که به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا حذف کلمات کلیدی منفی را در سطح کمپین برای Performance Max اضافه کنند. اما طبق گفته تبلیغکنندگانی که با آنها صحبت کردهایم، در دسترس بودن تا کنون کند به نظر میرسد.
چرا اهمیت دارد: مدتهاست که تبلیغکنندگان درخواست کنترل بیشتر بر حذف کلیدواژهها در کمپینهای Performance Max کردهاند که فرمتهای تبلیغاتی متعددی را در داراییهای Google بستهبندی میکنند. این بهروزرسانی به شما کمک میکند کنترل بهتری در جلوگیری از نمایش تبلیغات برای عبارتهای جستجوی نامربوط یا ناخواسته داشته باشید.
جزئیات:
- سوال دارسی باک در مورد X کنجکاوی در مورد این ویژگی را برجسته کرد: “آیا کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین برای PMAX برای کسی منتشر شده است؟ “پایان سال” به سرعت در حال نزدیک شدن است.” او به اطلاعیهای اشاره کرد که در اوایل سال توسط گوگل منتشر شد:
- جینی ماروین رابط Google Ads پاسخ داد: “سلام دارسی، این نسخه بتا شروع شده است و در اوایل سال 2025 گسترش خواهد یافت.”
بررسی واقعیت: با وجود اعلام عرضه، تبلیغکنندگان گزارش میدهند که هنوز این ویژگی را در حسابهای خود مشاهده نکردهاند. اگر می بینید با ما تماس بگیرید.
بعدش چیه: اگر بتا موفقیت آمیز باشد، در دسترس بودن گسترده تر در سال 2025 می تواند به طور قابل توجهی هدف گذاری تبلیغات را در کمپین های Performance Max بهبود بخشد. در حال حاضر، تبلیغکنندگانی که این بهروزرسانی را مشاهده نمیکنند، باید از روش فعلی اضافه کردن استثناهای منفی به کمپینهای Performance Max پیروی کنند – با مدیر حساب خود تماس بگیرند.
جدید در زمین موتورهای جستجو