Google Performance Max حذف کلمات کلیدی منفی اکنون در نسخه بتا است

گوگل در حال ارائه یک ویژگی بتا است که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا حذف کلمات کلیدی منفی را در سطح کمپین برای Performance Max اضافه کنند. اما طبق گفته تبلیغ‌کنندگانی که با آنها صحبت کرده‌ایم، در دسترس بودن تا کنون کند به نظر می‌رسد.

چرا اهمیت دارد: مدت‌هاست که تبلیغ‌کنندگان درخواست کنترل بیشتر بر حذف کلیدواژه‌ها در کمپین‌های Performance Max کرده‌اند که فرمت‌های تبلیغاتی متعددی را در دارایی‌های Google بسته‌بندی می‌کنند. این به‌روزرسانی به شما کمک می‌کند کنترل بهتری در جلوگیری از نمایش تبلیغات برای عبارت‌های جستجوی نامربوط یا ناخواسته داشته باشید.

جزئیات:

  • سوال دارسی باک در مورد X کنجکاوی در مورد این ویژگی را برجسته کرد: “آیا کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین برای PMAX برای کسی منتشر شده است؟ “پایان سال” به سرعت در حال نزدیک شدن است.” او به اطلاعیه‌ای اشاره کرد که در اوایل سال توسط گوگل منتشر شد:
Google Performance Max حذف کلمات کلیدی منفی اکنون در نسخه بتا است
  • جینی ماروین رابط Google Ads پاسخ داد: “سلام دارسی، این نسخه بتا شروع شده است و در اوایل سال 2025 گسترش خواهد یافت.”

بررسی واقعیت: با وجود اعلام عرضه، تبلیغ‌کنندگان گزارش می‌دهند که هنوز این ویژگی را در حساب‌های خود مشاهده نکرده‌اند. اگر می بینید با ما تماس بگیرید.

بعدش چیه: اگر بتا موفقیت آمیز باشد، در دسترس بودن گسترده تر در سال 2025 می تواند به طور قابل توجهی هدف گذاری تبلیغات را در کمپین های Performance Max بهبود بخشد. در حال حاضر، تبلیغ‌کنندگانی که این به‌روزرسانی را مشاهده نمی‌کنند، باید از روش فعلی اضافه کردن استثناهای منفی به کمپین‌های Performance Max پیروی کنند – با مدیر حساب خود تماس بگیرند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link