Google پشتیبانی ساختار یافته خط‌مشی بازگشت سازمان را اضافه می‌کند

Google پشتیبانی ساختار یافته خط‌مشی بازگشت سازمان را اضافه می‌کند

Google پشتیبانی خود را از داده های ساختاری خط مشی بازگشت گسترش داده است تا به شما امکان دهد خط مشی بازگشت را به سطح سازمان اضافه کنید و مجبور نباشید آن خط مشی را در هر سطح جزئیات محصول مشخص کنید. سال گذشته Google شروع به پشتیبانی از سیاست‌های بازگشت در داده‌های ساختاریافته اما در سطح محصول فردی کرد – اکنون در سطح سازمان نیز پشتیبانی می‌شود.

گوگل نوشت: «امروز ما در حال اضافه کردن پشتیبانی برای سیاست‌های بازگشت کالا در سطح سازمان نیز هستیم، به این معنی که شما می‌توانید به‌جای اینکه مجبور باشید برای هر محصولی که می‌فروشید، یک خط‌مشی کلی برای بازگشت کالا مشخص کنید.»

“افزودن یک خط‌مشی بازگشت به داده‌های ساختاریافته سازمان شما به‌ویژه در صورتی مهم است که حساب Merchant Center ندارید و می‌خواهید توانایی ارائه خط‌مشی بازگشت برای کسب‌وکار خود را داشته باشید. Merchant Center از قبل به شما امکان می‌دهد یک خط‌مشی بازگشت برای کسب و کار خود ارائه دهید، بنابراین اگر یک حساب Merchant Center دارید، توصیه می کنیم به جای آن خط مشی بازگشت خود را در آنجا تعریف کنید.

گوگل همچنین گفت: “اگر سایت شما یک کسب و کار آنلاین یا محلی است، توصیه می کنیم از یکی از زیرمجموعه های OnlineStore یا LocalBusiness استفاده کنید.”

این چیزی است که به نظر میرسد:

اطلاعات سازمان بازرگانان

در اینجا چگونه در ابزار آزمایش نتایج غنی به نظر می رسد:

خط مشی بازگشت تست نتایج غنی

در اینجا نمونه نشانه گذاری است:

نشانه گذاری خط مشی بازگشت Google

بحث انجمن در X.

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Shavout آفلاین هستم.

Source link