Google On Knowing Best SEO اعمال شد

در یکی از موارد ثبت شده اخیر در ساعات اداری گوگل، جان مولر از گوگل به این سوال پاسخ داد که چگونه می‌دانیم پوشش سئوی آنها کامل است یا خیر و آیا ابزاری وجود دارد که بتواند چیزی را که ممکن است از قلم افتاده باشد، تشخیص دهد.

این سوال به روشی که در ابتدا پرسیده شد تا حدودی عجیب به نظر می رسد و ممکن است به دلیل مشکل ترجمه زبان باشد. شخصی که سوال می پرسد نام هندی دارد، بنابراین ممکن است عجیب بودن سوال (چگونه بفهمم سئوی من کامل است) به دلیل زبان باشد.

اگر بفهمیم که چگونه می‌دانیم سئوی آن‌ها بهینه است و هیچ کاری انجام نشده است، این سؤال منطقی‌تر است. این یک سوال قانونی است و با ایده سئو که عاری از نقص است، مطابقت دارد، با توجه به اینکه تعریف “کامل” تا حد امکان عاری از نقص است.

در اینجا پرسش و پاسخی است که توسط جان مولر خوانده شده است:

چاران می پرسد: چگونه بفهمیم سئوی سایت من کامل است؟ آیا ابزار، برنامه یا وب سایتی برای آن در دسترس است؟»

به نظر می رسد که شخصی که این سوال را می پرسد می پرسد این است که آیا استانداردها یا بهترین روش هایی برای سنجش تلاش های سئوی آنها وجود دارد یا خیر.

به همین دلیل آنها همچنین پرسیدند که آیا ابزار یا وب سایتی وجود دارد که بتواند در این راستا پشتیبانی ارائه دهد.

مولر بدون در نظر گرفتن این که شخص سوال کننده ممکن است جدا از معنای تحت اللفظی سوال، قصد متفاوتی داشته باشد، به سوال پاسخ داد.

مولر پاسخ “ناامید کننده” را ارائه می دهد

جان مولر پاسخی ناامیدکننده را ارائه کرد.

با توجه به اینکه ممکن است یک مشکل زبانی وجود داشته باشد، شاید پاسخ دادن به این سوال تحت اللفظی «سئوی کامل چیست؟» دقیق ترین رویکرد نبود.

در اینجا پاسخ مولر آمده است:

“با عرض پوزش که ناامید شدم، چاران، اما سئوی شما کامل نیست. در واقع هیچ سئوی کامل نیست.

اینترنت، موتورهای جستجو و نحوه جستجوی کاربران همیشه در حال تغییر است، بنابراین سئو در طول زمان نیز تکامل خواهد یافت.

این شامل عناصر فنی، مانند داده های ساخت یافته، و همچنین ملاحظات پیرامون کیفیت است. فقط به این دلیل که نمی‌توانید سئوی عالی انجام دهید، نباید شما را دلسرد کند!»

پاسخی کمتر ناامیدکننده

حق مولر است که موتورهای جستجو و پرسش های کاربران دائما در حال تغییر هستند.

سئوکاران روی همگام شدن با گوگل متمرکز هستند، اما با توجه به کاری که گوگل انجام می دهد، همگامی با کاربران ایده بدی نیست.

با این وجود، بهترین شیوه های استاندارد وجود دارد و خوب است بدانید که آنها چیستند.

بنابراین، راه دیگری برای پاسخ به این سوال این است که بر اساس آنچه که گوگل به عنوان بهترین روش توصیه می کند فکر کنید.

گوگل این کار را آسان می کند زیرا یک راهنمای شروع سئو ارائه می دهد که روند بهینه سازی سئو را به مجموعه ای از مراحل تقسیم می کند که می تواند اساس یک چک لیست سئو برای ارزیابی سئوی شما باشد.

در اینجا منتخبی از موضوعات سئو تحت پوشش آورده شده است:

  • یک نقشه سایت ایجاد کنید
  • آیا گوگل می تواند به JS و CSS مناسب برای ارائه وب سایت دسترسی داشته باشد؟
  • آیا عناوین منحصر به فرد و دقیق هستند؟
  • آیا توضیحات متا به محتوا مرتبط است؟
  • آیا عناصر عنوان به طور دقیق بلوک های محتوای صفحه وب را خلاصه می کنند؟
  • آیا داده های ساختاری وجود دارد و آیا از آنها به درستی استفاده می شود؟
  • آیا سایت از ساختار سایت سلسله مراتبی استفاده می کند؟
  • آیا URL ها ساده هستند و اطلاعات مفیدی را به کاربر منتقل می کنند؟
  • آیا محتوا مفید، منحصر به فرد و جالب است؟

موارد زیادی در آن صفحه وجود دارد که می تواند اساس یک برنامه سئو را تشکیل دهد تا بررسی کنید که آیا تلاش های شما اصول سئو را پوشش داده است یا خیر.

مطالعه پیشنهادی:

چرا گوگل ساختار سایت سلسله مراتبی را برای سئو توصیه می کند؟

شش مفهوم سئو که باید بدانید

چک لیست کامل سئوی محلی

چک لیست 10 نقطه ای سئوی تجارت الکترونیک برای بازاریابان

نحوه انجام ممیزی SEO: چک لیست نهایی

راهنمای کامل سئوی درون صفحه

معنای واقعی EEAT برای سئو چیست؟

در ساعت 19:12 دقیقه به ضبط ساعت اداری Google گوش دهید:

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Vectorium

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور