گوگل در بهروزرسانی اسناد جستجوی خود، فهرست منابعی را که برای ایجاد پیوندهای عنوان در نتایج جستجو استفاده میکند، گسترش داده است.
گوگل اکنون متا تگ og:title را به عنوان یکی از عناصری که هنگام ایجاد خودکار لینک عنوان برای صفحات وب در نظر می گیرد، در نظر می گیرد.
لینکهای عنوان، که بهعنوان سرفصلهای قابل کلیک برای نتایج جستجو ظاهر میشوند، به افراد معرفی سریع یک صفحه وب و میزان مطابقت آن با جستجوی آنها را میدهند.
سیستم گوگل برای ایجاد لینک های عنوان مدت هاست که بر عناصر مختلف در صفحه متکی بوده است. افزودن og:title فهرست معیارهایی را که گوگل استفاده می کند گسترش می دهد.
درک og:title
تگ og:title به شما امکان می دهد عنوانی را برای محتوای خود مشخص کنید که ممکن است با تگ عنوان سنتی HTML متفاوت باشد. این می تواند برای بهینه سازی نحوه نمایش یک صفحه هنگام اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی یا اکنون در نتایج جستجو مفید باشد.
Og:title بخشی از پروتکل Open Graph است، مجموعه ای از متا تگ های توسعه یافته توسط فیس بوک که به هر صفحه ای اجازه می دهد تا به یک شی غنی در نمودارهای اجتماعی تبدیل شود.
در حالی که از آن برای کنترل نحوه نمایش محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می شود، گنجاندن این برچسب توسط گوگل در منابع پیوند عنوان خود نشان دهنده استفاده گسترده تر از داده های Open Graph است.
تاثیر بر سئو و استراتژی محتوا
با استفاده از این بهروزرسانی، ممکن است لازم باشد به برچسبهای og:title توجه بیشتری داشته باشید، و مطمئن شوید که آنها به طور دقیق محتوای صفحه را نشان میدهند و در عین حال برای جستجوگران جذاب باقی میمانند.
اسناد Google اکنون منابع زیر را برای تعیین خودکار پیوندهای عنوان فهرست می کند:
- محتوا در
عناصر - عنوان تصویری اصلی در صفحه نشان داده شده است
- عناصر سرفصل، مانند
- محتوا در متا تگ های og:title
- سایر متن های بزرگ و برجسته از طریق درمان های سبک
- سایر مطالب صفحه
- لنگر متن در صفحه
- متن در پیوندهایی که به صفحه اشاره می کنند
- داده های ساخت یافته وب سایت
در حالی که گوگل میگوید تولید لینک عنوان آن خودکار است، درک منابعی که از آن استفاده میکند میتواند به شما کمک کند بر نحوه نمایش صفحات در جستجو تأثیر بگذارید.
بهترین شیوه ها بدون تغییر باقی می مانند
بهترین روش های گوگل برای پیوندهای عنوان تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند. این شرکت توصیه می کند که برای هر صفحه عناوین منحصر به فرد و توصیفی ایجاد کنید، از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که عناوین به طور دقیق محتوای صفحه را منعکس می کنند.
توجه داشته باشید که تغییرات در این عناصر ممکن است زمان ببرد تا در نتایج جستجو منعکس شود، زیرا صفحات باید دوباره خزیده شوند و دوباره پردازش شوند.
تصویر ویژه: آقا دیوید/Shutterstock