Google مستندات داده های ساختاری خود را به روز کرده است تا اکنون از انواع املاک قیمت گذاری وفاداری عضویت در بتا پشتیبانی کند. Google همچنین اسناد را برای ارائه نمونه ها و دستورالعمل های بیشتر در مورد قیمت های فعال ، قیمت فروش ، قیمت های اعتصاب و قیمت اعضا در JSON-LD به روز کرد.
نوع قیمت اعضا قیمتی است که محصول در آن به یکی از اعضای یک برنامه وفاداری خاص ارائه می شود. این قیمت ها با استفاده از مشخصات قیمت در زیر شیء پیشنهاد رمزگذاری می شوند (به استثنای قیمت فعال ، که می تواند در سطح پیشنهاد نیز رمزگذاری شود). Google توضیح داد که مشخصات قیمت مربوطه توسط PriceType Priceptions Propertification Properties مشخص شده است که نباید با هم استفاده شود.
- قیمت های فعال نه یک قیمت از نوع و دارای یک خاصیت معتبر FormeMbertier دارند.
- قیمت های Strikethrough ویژگی Pricetype را به StrikethroughPrice تنظیم کرده است (برای یک دوره انتقال ، ListPrice نیز مجاز است) و نمی تواند یک ویژگی معتبر FormebermeMbertier داشته باشد.
- قیمت اعضا با یک ویژگی معتبر Formembertier مشخص شده و نمی تواند یک ویژگی PriceType داشته باشد.
مشخصات قیمت حاوی هر دوی این خصوصیات نادیده گرفته می شود.
سپس گوگل نمونه هایی را در JSON-LD در مورد نحوه استفاده از این انواع قیمت گذاری منتشر کرد.
در اینجا تصویری از آن ها ، برای بزرگنمایی روی آن کلیک کنید:
گوگل گفت که آنها این کار را انجام داده اند تا “بازرگانان را آسانتر کند تا قیمت گذاری پیچیده را از طریق داده های ساختار یافته مشخص کنند و با ویژگی های قیمت در مرکز بازرگان ، برابری را به ارمغان بیاورند.”
بحث و گفتگوی انجمن در X.