نوع تبلیغ رویدادهای فروش مرکز تجاری Google

نوع تبلیغ رویدادهای فروش مرکز تجاری Google

Google یک نوع تبلیغات جدید به نام «رویدادهای فروش» به Google Merchant Center اضافه کرده است. رویدادهای فروش نوعی داده است که می‌توانید در Google ارسال کنید و در سطوح غیر محصول محور نشان داده می‌شود. به نظر می‌رسد در حال حاضر در ایالات متحده برای فهرست‌های Merchant Center رایگان در دسترس است.

این مورد توسط داریو زانونی مشاهده شد که در مورد آن در لینکدین پست کرد و نوشت: “یک نوع تبلیغ جدید “رویداد فروش” در مرکز مرچنت گوگل منتشر شده است.

سند راهنما می گوید:

رویدادهای فروش یک فروش کلی را که در فروشگاه شما در سطوح مختلف Google اتفاق می‌افتد برجسته می‌کند. رویدادها در فهرست محصولات، چه ارگانیک و چه در تبلیغات، نمایش داده نمی‌شوند.

برخلاف تبلیغات، رویدادها با پیشنهادات نگاشت نمی شوند. از آنجایی که رویدادها مستقیماً به پیشنهادات نگاشت نمی‌شوند، می‌توانید از محدوده‌هایی برای تخفیف‌ها استفاده کنید، مانند «تا 40 درصد تخفیف»، که با تبلیغات مجاز نیست.

داریو زانونی این اسکرین شات را به اشتراک گذاشت:

Google Sale Merchant Center

او نوشت: “تبلیغات استاندارد در Merchant Center مستلزم پیوند به محصولات خاصی است که می تواند اجرای آنها را چالش برانگیز کند. اکنون Google یک نوع تبلیغات جدید به نام “رویداد فروش” را معرفی کرده است که به محصولات فردی مرتبط نیست. در عوض، می تواند برای تبلیغ فروش عمومی، مانند «همه اقلام با تخفیف 70 ​​درصدی» یا «تخفیف ویژه: 10 درصد تخفیف برای کیف‌های گلف» استفاده شود.

برای جزئیات بیشتر، این صفحه راهنما را بررسی کنید.

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link