Google خطمشی زبانی ناسازگار خود را در Google Merchant Center کاهش داده است تا اجازه دهد برخی از زبانها بین فید محصول شما و زبان وبسایت شما مطابقت نداشته باشند. گوگل نوشت: «ما خطمشی زبان پشتیبانیشده را کاهش میدهیم تا تفاوتهایی بین زبان فید محصول و زبان وبسایت شما وجود داشته باشد.»
گوگل توضیح داد، به طور خاص، اطلاعات محصول از جمله عنوان، توضیحات و اطلاعات گونهای که به زبانی متفاوت از زبان فید تعیینشده شما هستند، تا زمانی که اکثر دادههای محصول با زبان فید مطابقت داشته باشد، مجاز خواهند بود.
اگرچه، باید به خاطر داشته باشید، این ممکن است به عملکرد نتایج Google Shopping شما آسیب برساند. با این حال، این پیشنهادات ممکن است عملکرد محدودی داشته باشند زیرا اطلاعات ارائه شده با عبارات جستجو و انتظارات کاربر در یک زبان خاص مطابقت ندارد.
گوگل همچنین گفت: «عناصر فرآیند پرداخت که کاربر را قادر میسازد مسیریابی کند و تصمیمی آگاهانه برای خرید بگیرد، باید به همان زبان فید شما باشد.»
بحث انجمن در X.