Google Merchant Center Next Product Analytics

Google Merchant Center Next Product Analytics

Google تعدادی از به روزرسانی های بخش Analytics Product را در مرکز Google Merchant Next انجام داده است. تبدیل های ارگانیک به خریدها تغییر نام داده اند. به علاوه ، Google به شما امکان می دهد تا به جای محصولات و برچسب ها ، ترافیک PDPSM را مشخص کنید.

بردی کلارک این به روزرسانی ها را در کانال Serpalerts خود در X منتشر کرد و نوشت: “Google در حال ارائه تغییرات اضافی تجزیه و تحلیل در GMC بعدی است.” وی افزود: “اکنون جایگزینی” تبدیل “با” خریدها “همراه با مشخص کردن ترافیک آن به PDP ها (به جای محصولات) و برچسب ها وجود دارد.”

در اینجا تصویری است که وی از این تغییرات ارسال کرده است:

Google Merchant Center Products Next Analytics

همچنین باید توجه داشته باشم که تنظیمات تبدیل به تنظیم رویداد اصلی در مرکز بازرگان Google تغییر نام داده است. این تغییر توسط امانوئل فلوسی مشاهده شد که در مورد این موضوع در LinkedIn ارسال کرد و این گرافیک از آن تغییر را به اشتراک گذاشت:

تنظیم تبدیل GMC

بحث و گفتگوی انجمن در X و LinkedIn.

Source link