Google همه را تا سپتامبر آینده به Google Merchant Center منتقل می کند

Google همه را تا سپتامبر آینده به Google Merchant Center منتقل می کند

گوگل اعلام کرد که همه تاجران تا سپتامبر (ماه آینده) از مرکز قدیمی Google Merchant Center به Google Merchant Center منتقل خواهند شد (یا به قول گوگل “در حال ارتقا”) هستند. ما می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد، ایمیل‌های ارتقا را در ماه جولای پوشش دادیم، اما در اینجا اعلام رسمی است.

گوگل شب گذشته نوشت: «مرچنت سنتر بعدی: ارتقای همه خرده فروشان تا سپتامبر».

گوگل گفت: “ما هیجان زده هستیم که عرضه کامل Merchant Center Next را اعلام کنیم، که جایگزین تجربه کلاسیک Merchant Center خواهد شد. تا ماه سپتامبر، همه خرده فروشان به Merchant Center Next ارتقا می یابند که شامل گزارش های بینش جدید، ابزارهای تصویرسازی هوش مصنوعی و یک رابط بصری تر.” Google در ادامه توضیح می دهد: “سال گذشته، Merchant Center Next را معرفی کردیم، پلت فرم ساده شده خود برای کسب و کارها برای مدیریت نحوه نمایش محصولات خود در Google. استفاده از Merchant Center Next آسان تر است، به شما امکان می دهد نحوه نمایش محصولات خود را در Google کنترل کنید، و به شما بینش ارزشمندی در مورد کسب و کار، محصولات و بازار شما می دهد.”

برای یادآوری، گوگل این موضوع را در ماه جولای اعلام کرد. گوگل قبلاً از طریق ایمیل به تاجران و تبلیغ‌کنندگان اطلاع‌رسانی کرده است و این کار را در طول ماه ادامه خواهد داد.

در اینجا چیزی است که گوگل به عنوان جدید پست کرده است:

  • اجازه دهید Product Studio فشار ایجاد محتوا را کاهش دهد: Product Studio ابزاری مناسب برای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند محتوای بازاریابی بیشتری با منابع کمتر ایجاد کنید. درباره Product Studio بیشتر بدانید.
  • بینش های تجاری را در یک مکان مرور کنید: ما استفاده از داده‌های خرده‌فروشی و ابزارهای تجزیه و تحلیل را آسان‌تر کرده‌ایم. برگه جدید تجزیه و تحلیل شامل گزارش‌های قیمت‌گذاری است که به شما کمک می‌کند اطلاعاتی از قیمت‌گذاری مبتنی بر داده دریافت کنید، ابزارهای دید رقابتی که به شما کمک می‌کند موقعیت خود را در میان مجموعه رقابتی خود بهتر درک کنید، و روندهای جستجوی خاص خرده‌فروشی را که می‌توانید با گزارش محصولات محبوب خود مقایسه کنید تا به شما کمک کند. استراتژی های خرده فروشی
  • به راحتی در پلت فرم حرکت کنید: Merchant Center Next برای پیمایش بصری تر و کاربرپسندتر است. ما پیشرفت‌هایی مانند ساده‌سازی نحوه تأیید وب‌سایت برندتان را انجام داده‌ایم، و به شما اجازه می‌دهیم اطلاعات محصول خود را از قبل جمع کنید تا در زمان راه‌اندازی صرفه‌جویی کنید. همچنین پیشنهادهایی را در صفحه اصلی با روش‌های ساده برای بهینه‌سازی حضور خود در Google مشاهده خواهید کرد. اگر کاربر پیشرفته ای هستید، می توانید Merchant Center Next را با افزونه های ویژگی، مانند برنامه های وفاداری، سفارشی کنید.

در اینجا جدولی از تغییراتی که گوگل ارسال کرده است:

تغییرات بعدی Google Merchant Center

بحث انجمن در X.



Source link