Google بخش راهنمای جدیدی را برای Google Merchant Center، یک واژه نامه بعدی Merchant Center، پست کرده است. این واژه نامه اصطلاحات کلیدی Merchant Center را تعریف می کند و شما را به مقالات مرتبط با جزئیات بیشتر در مورد هر اصطلاح پیوند می دهد.
میتوانید واژهنامه را در اینجا پیدا کنید – Google میگوید: «از این واژهنامه برای درک اصطلاحات، بهینهسازی کمپینها و بهبود تجربه Merchant Center خود استفاده کنید».
در اینجا لیست فعلی است:
- دسترسی به حساب
- مشکلات حساب
- تنظیمات حساب کاربری پیشرفته
- قوانین صفت
- به روز رسانی خودکار آیتم ها
- نام تجاری
- ادعا
- مقایسه خدمات خرید (CSS)
- منبع داده
- تنظیمات برگزیده ایمیل
- لیست های رایگان
- تبلیغات گوگل
- نمایه کسب و کار Google
- حساب های مرتبط
- روش بازاریابی
- میکروداده
- حساب های مشتری Muti-Client (MCA)
- برگه توجه نیاز دارد
- گزارش های عملکرد
- قیمت گذاری
- داده های محصول
- مشخصات داده های محصول
- عدم تایید محصولات
- تبلیغات
- محدودیت های سهمیه ای
- سیاست بازگشت
- تنظیمات مالیات بر فروش
- واکشی های برنامه ریزی شده
- تنظیمات حمل و نقل
- تبلیغات خرید
- کمپین های خرید
- حساب های فرعی
- منبع داده های تکمیلی
- شناسه منحصر به فرد محصول (UPI)
- انواع
- ادعای وب سایت
Google در این مورد در X پست کرد و نوشت: “اخبار هیجان انگیز برای کاربران Merchant Center! ما به تازگی یک واژه نامه جدید را در مرکز راهنمایی خود اختصاص داده ایم به Merchant Center Next. این منبع به شما کمک می کند مفاهیم کلیدی مانند “منابع داده” را درک کنید. روشهای بازاریابی، و «مشکلات» و موارد دیگر، تضمین میکند که از این پلتفرم نهایت استفاده را میبرید.»
بحث انجمن در X.