Google Merchant Center و Google Ads کشور محل فروش تغییر به برچسب فید جدید

Google Merchant Center و Google Ads کشور محل فروش تغییر به برچسب فید جدید

چند سال پیش، گزارش دادم که Google نحوه عملکرد فیدهای شما در Merchant Center برای کشورها را با حذف نیاز به فهرست کردن یک کشور اصلی و کشورهای دیگر و جایگزینی آنها با کشورهای هدف تغییر داده است. اکنون Google به تبلیغ‌کنندگان ایمیل می‌فرستد و به آنها اطلاع می‌دهد که اگر در حال حاضر از کشور فروش استفاده می‌کنید، به عملکرد برچسب فید منتقل می‌شود.

ناوا هاپکینز ایمیلی را که درباره این تغییر دریافت کرده بود در لینکدین پست کرد. می‌گوید از آگوست 2024، «همه کمپین‌های Shopping and Performance Max در حساب Google Ads شما که در حال حاضر از کشور فروش برای مطابقت با فیدهای Merchant Center استفاده می‌کنند، به‌طور خودکار به عملکرد برچسب Feed جدید ارتقا خواهند یافت».

گوگل اضافه کرد که با این تغییر هیچ اقدامی لازم نیست انجام دهید، این تغییر خودکار است.

هنگامی که مهاجرت اتفاق می افتد، می توانید انتظار داشته باشید:

  • این تغییر برای همه کمپین‌هایی که در حال حاضر از کشور فروش استفاده می‌کنند اعمال خواهد شد.
  • این کمپین ها بدون وقفه اجرا می شوند و هیچ تغییری در نحوه عملکرد آنها ایجاد نخواهد شد.
  • پس از این تغییر، دیگر نمی‌توانید با استفاده از کشور فروش کمپین‌های جدیدی ایجاد کنید.

گوگل در اینجا جزئیات بیشتری در مورد برچسب های فید دارد، می گوید:

برچسب‌های فید به شما امکان می‌دهند همه محصولات را با برچسب فید یکسان در کمپین خرید یا حداکثر عملکرد تبلیغ کنید. شما می توانید تنها یک برچسب فید را در هر کمپین انتخاب کنید. برچسب‌های فید انعطاف‌پذیری بیشتری را در هدف‌یابی کمپین فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، به فیدهایی که از زبان یکسانی استفاده می‌کنند، می‌توان برچسب فید یکسانی دریافت کرد و هدف‌گیری آن فیدها را در یک کمپین آسان‌تر می‌کند.

در گذشته، محصولات برای کمپین ها بر اساس “کشور فروش” انتخاب می شدند. اگر از «کشور فروش» برای انتخاب محصولات برای کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کرده‌اید، برچسب‌های فید می‌توانند به عنوان جایگزینی برای طبقه‌بندی فیدهای مختلف بر اساس کشور استفاده شوند و به شما امکان می‌دهند ساختار کمپین فعلی خود را حفظ کنید. برای کمپین‌هایی که قبل از معرفی برچسب‌های فید ایجاد شده‌اند، برچسب فید به‌طور خودکار روی کد کشور 2 حرفی فیلد اصلی «کشور اصلی فروش» تنظیم می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که هرگونه هدف‌یابی موجود بدون وقفه ادامه دارد. درباره نحوه نمایش محصولات در همه کشورها با استفاده از یک فید بیشتر بدانید.

اگر برچسب فید اضافه کنید، همه محصولات موجود در این فید تکراری می‌شوند و کپی‌ها هیچ سابقه عملکردی ندارند.

برچسب خوراکی که انتخاب می‌کنید تعیین می‌کند که کدام فیدها از حساب انتخابی Merchant Center می‌توانند در این کمپین تبلیغ شوند. می‌توانید برچسب‌های فید خود را در Merchant Center مدیریت کنید.

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link