Google Merchant Center ظاهراً توانایی اختلاف و/یا درخواست بررسی را به صورت عمده اضافه کرده است. این برای همه اطلاعیه ها کار نمی کند اما برای برخی کار می کند و اگر همان عدم تأیید در تعدادی از محصولات یا مشکلات صادر شود ، می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند.
امانوئل فلوسی این تغییر را مشاهده کرد و در مورد آن در LinkedIn نوشت: او گفت:
بسته به هشدار یا خطای مرکز بازرگان Google ، اکنون می توانید به صورت عمده مورد اختلاف و درخواست بررسی قرار بگیرید. این در مورد انواع موضوعات ، فقط چند مورد در حال حاضر کاربرد ندارد.
نیم سال پیش من با Google ملاقات کردم و آنها پرسیدند که موارد بعدی در GMC در کجا وجود دارد. نکته مهمی که من به آن اشاره کردم فله درخواست بررسی بود. خوشحالم که آنها بازخورد را گرفتند و گزینه را ارائه دادند.
این امکان وجود دارد که این برای مدتی بوده است ، فقط اکنون متوجه آن شده است.
آیا قبلاً این را دیده اید؟
در اینجا تصویری که وی به اشتراک گذاشت:
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.