Google Merchant Center به تازگی نمایش خلاصه های تولید شده توسط AI را برای عملکرد عملکرد شما با مرکز بازرگان در Google Search آغاز کرده است. اینها به عنوان “آزمایشی” و “AI تولید شده” شناخته می شوند.
در اینجا تصویری از این ارسال شده توسط ساچین پاتل در X:
خلاصه می گوید:
در 28 روز گذشته ، ترافیک کلی شما رشد کرد و کلیک بر روی (نام سایت) افزایش یافت. برای بهبود عملکرد محصول خود در آینده ، با برجسته کردن جزئیات مهم در ابتدا بر روی بهینه سازی عناوین محصول خود تمرکز کنید تا با نمایش داده های جستجو بهتر مطابقت داشته باشید.
همچنین می گوید: “این ویژگی تجربی است و کیفیت و دقت ممکن است متفاوت باشد.”
امانوئل فلوسی از فیدرمی در X تأیید کرد ، “جزئیات خلاصه جدید است ، بسیاری از بازرگانان از 2 یا 3 ماه پیش شروع به دریافت تعداد زیادی از پیشنهادات دارای هوش مصنوعی می کنند. به عنوان مثال بهینه سازی قیمت گذاری فروش ، یکی از آنهاست.”
بحث و گفتگوی انجمن در X.