Google روش‌های تأیید جدیدی را برای Merchant Center اضافه می‌کند

Google روش‌های تأیید جدیدی را برای Merchant Center اضافه می‌کند

Google دو روش تأیید جدید را برای بازرگانان/خرده‌فروشان در Google Merchant Center اضافه کرده است. روش‌های جدید تأیید از طریق ایمیل تجاری یا تأیید از طریق یک پلت فرم تجارت الکترونیک/خرید است.

این از طریق هانا کوبزووا در لینکدین مشاهده شد که این تغییر را مشاهده کرد. او جزئیات زیادی را در لینکدین به اشتراک گذاشت، اما به طور خلاصه، گوگل اکنون شش روش برای تأیید حساب Google Merchant Center شما دارد:

  • تگ HTML
  • فایل HTML
  • گوگل تگ منیجر
  • گوگل آنالیتیکس
  • (جدید) کد از طریق ایمیل تجاری
  • (جدید) از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک

در اینجا تصویری که هانا از این روش ها به اشتراک گذاشته است:

Google Merchant Center Verify Options

من می گویم، سند راهنمای Google در این مورد هنوز به روز نشده است تا این دو روش جدید را منعکس کند.

ارائه دهندگان تجارت الکترونیک پشتیبانی شده عبارتند از:

  • Shopify
  • تجارت بزرگ
  • سرعت نور
  • مجنتو
  • فضای مربعی
  • Weebly/Square
  • Wix
  • وردپرس/ووکامرس
  • دیگران…

Google Merchant Center Verify Platforms

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link