Google Merchant API Beta را با ویژگی‌های جدید راه‌اندازی کرد

Google Merchant API Beta را منتشر کرد، نسخه بازطراحی شده Content API برای خرید، با ویژگی‌های جدید و معماری بهبودیافته

ویژگی های کلیدیs:

  • طراحی ماژولار با به روز رسانی های زیر API ایزوله.
  • API های فرعی جدید شامل منابع داده، اعلان ها، محصولات، موجودی و موارد دیگر.
  • همراستایی بهبود یافته با پیشنهادات بهبود API گوگل.

چرا ما اهمیت می دهیم. این نسخه جدید API می‌تواند به طور قابل‌توجهی نحوه نمایش و مدیریت محصولات خود را در پلتفرم‌های خرید Google توسط تبلیغ‌کنندگان افزایش دهد و به طور بالقوه عملکرد تجارت الکترونیک آنها را بهبود بخشد. با توجه به اینکه تجارت الکترونیک بزرگترین خرج کننده در گوگل است، تعجبی ندارد که شاهد به روز رسانی هایی باشیم که همچنان سهولت استفاده را برای تبلیغ کنندگان در این پلتفرم تشویق می کند.

چه خبر.

  • اعلان‌های فشاری برای تغییرات داده‌های حساب و محصول.
  • منابع یکپارچه وضعیت محصول و محصول.
  • قابلیت های مدیریت موجودی پیشرفته.
  • ویژگی‌های گزارش‌دهی جدید، از جمله داده‌های عملکرد غیر محصول.

بله اما: Merchant API Beta در حال حاضر فاقد برابری کامل ویژگی با Content API است. گوگل قصد دارد در به روز رسانی های بعدی به این موضوع بپردازد.

بعدش چی گوگل از توسعه دهندگان دعوت می کند تا نسخه بتا را آزمایش کنند و برای شکل دادن به پیشرفت های آینده بازخورد ارائه کنند.

چه طور باید شروع کرد.

  • به وب سایت توسعه دهنده Merchant API دسترسی پیدا کنید.
  • راهنمای شروع سریع و راهنماهای سازگاری را مرور کنید.
  • کتابخانه ها و نمونه های مشتری جدید را کاوش کنید.

خط پایین. Merchant API Beta نشان دهنده یک تحول قابل توجه در ابزارهای تجارت الکترونیک Google است و به طور بالقوه راه های قدرتمندتر و انعطاف پذیرتری را برای مدیریت لیست محصولات آنلاین خود به مشاغل ارائه می دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link