راه‌های جدید برای خرید تعطیلات با Google Maps، لنز و موارد دیگر

ماه گذشته، Google Shopping جدیدی را راه‌اندازی کردیم که با هوش مصنوعی بازسازی شده بود تا به خریداران روشی کمک‌کننده و شخصی‌تر برای خرید از فروشگاه‌های جهان در یک مکان ارائه دهد. اما ما می دانیم آنلاین فقط یک راه خرید مردم است بنابراین امروز روش جدیدی را اعلام می کنیم که هوش مصنوعی تجربه خرید در فروشگاه و محلی را نیز تغییر می دهد. ما همچنین در حال گسترش در دسترس بودن برای چند ویژگی کلیدی Google Pay هستیم تا بدون توجه به نحوه خرید، انعطاف‌پذیری و امنیت بیشتری به شما بدهیم.

هنگام خرید در فروشگاه، تمام جزئیات را دریافت کنید

لنز برای نزدیک به 20 میلیارد جستجوی بصری در هر ماه استفاده می شود و 20٪ از این جستجوها متمرکز بر خرید هستند. اکنون، برای کمک به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر هنگام خرید در فروشگاه، لنز Google می‌تواند به سرعت اطلاعات آماری محصول متناسب با فروشگاهی را که در آن هستید به شما نشان دهد. کافی است یک عکس بگیرید تا اطلاعات محصول، محصولات مشابه موجود در انبار را بیابید. ، آیا قیمت فروشگاه رقابتی است و خریداران نظر می دهند.

این به روز رسانی جدید با پیشرفت های عمده در فناوری تشخیص تصویر هوش مصنوعی ما امکان پذیر شده است. این محصول با بیش از 45 میلیارد فهرست محصول در نمودار خرید، داده‌های موجودی موجود در انبار از طیف وسیعی از خرده‌فروشان و مدل‌های Gemini ما ساخته شده است تا روشی کاملاً جدید را برای خرید در فروشگاه به شما ارائه دهد. هفتاد و دو درصد از آمریکایی ها می گویند که هنگام خرید در فروشگاه از گوشی هوشمند خود استفاده می کنند و بیش از نیمی از آنها می گویند که دست خالی فروشگاه را ترک کرده اند زیرا به اندازه کافی برای خرید اطمینان نداشتند. این ویژگی جدید می تواند به خریداران اطلاعات و اطمینان لازم را برای تصمیم گیری در محل بدهد.

Source link