Google Maps دارای چهار ویژگی جدید برای بهبود تجربه کاربران و همچنین مشاغلی است که از این پلتفرم برای جلب مشتری استفاده می کنند.
در اینجا نگاهی می اندازیم به همه موارد جدید در Google Maps و اینکه چگونه می تواند برای شما مفید باشد.
ارسال پیام از نقشه ها و جستجو
برای تسهیل ارتباط آسانتر بین مشاغل و مشتریان ، Google قابلیت پیام رسانی را به Maps و Search وارد کرده است.
مشاغل دارای نمایه تأیید شده اکنون می توانند از طریق برنامه Google Maps مستقیماً با مشتریان پیام ارسال کنند. پیام های مشتریان در بخش پیام های تجاری در برگه به روز رسانی ها نشان داده می شود.
پیام را می توان از صفحه تنظیمات برنامه های Google Maps و Google برای کسب و کار من روشن یا خاموش کرد.
Google به زودی این توانایی را برای مشاغل فراهم می کند تا با افزودن پیام به طور مستقیم در جستجو ، مشتریان را از طریق دسک تاپ ببینند و به آنها پاسخ دهند.
مشتریان از قبل می توانند با به روزرسانی در Google Posts از پیام های تجاری نتایج جستجو استفاده کنند.
علاوه بر کلیک بر روی دکمه “پیام” در نمایه مشاغل ، مشتریان اکنون می توانند از هر پستی که در Google برای کسب و کار من ایجاد شده است مکالمه را شروع کنند.
مثال زیر نشان می دهد دکمه جدید “پیام” در یک پست تجاری چگونه است.
بینش عملکرد به روز شده
Google از چند ماه پیش معیارهای بیشتری را به مجموعه جدیدی از بینش عملکردی که برای GMB ارائه شده است ، اضافه می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بینش جدید با اندازه گیری تعداد مشارکت های مشتری آغاز شده از Maps و Search ، میزان عملکرد یک کسب و کار را ردیابی می کند.
Google داده های بیشتری را به بینش عملکرد اضافه می کند که به آنها مشاغل نشان می دهد که سوالات افراد برای یافتن لیست خود در Maps و Search از آنها استفاده می کنند.
این مجموعه اطلاعات زیر را ردیابی می کند:
- تعداد کل جستجوهایی که نمایه کسب و کار شما را راه اندازی کرده است.
- چه عملکرد نسبت به سال گذشته بالا باشد یا پایین.
- لیستی از عبارات جستجوی افراد که برای یافتن نمایه کسب و کار شما استفاده می کنند.
- چند بار هر عبارت جستجو باعث ایجاد نمایه کسب و کار شما می شود.
Google اوایل سال آینده داده های بیشتری اضافه خواهد کرد که نشان می دهد آیا مشتریان از طریق Maps یا Search کسب و کار شما را دیده اند یا خیر ، یا اگر آنها بگویند آن را در دستگاه همراه یا دسک تاپ مشاهده کرده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تمام داده های عملکرد حداکثر تا شش ماه در دسترس هستند.
خوراک جامعه
خبرمایه جدیدی در برگه کاوش Google Maps اضافه می شود.
در خبرمایه ، کاربران جدیدترین نظرات ، عکس ها و پست های اضافه شده توسط کارشناسان محلی ، افرادی که دنبال می کنید و مشاغل ارائه دهنده غذا و نوشیدنی به Maps اضافه شده اند.
این یک دلیل دیگر است که اگر در صنعت غذا و نوشیدنی هستید مرتباً آن لیست کسب و کار را به روز نگه دارید. هر چه بیشتر یک پست را منتشر می کنید ، یا انواع دیگری از محتوا را به نمایه خود اضافه می کنید ، بیشتر اوقات ممکن است در خبرمایه افراد ظاهر شوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشارکتهای کاربر نمای خیابان
گوگل در حال اجرای آزمایشی آزمایشی ویژگی جدیدی است که به افراد امکان می دهد تصاویر را با استفاده از تلفن خود فقط در نمای خیابان کمک کنند.
با استفاده از برنامه Street View ، کاربران می توانند یک سری تصاویر متصل را هنگام حرکت در یک خیابان یا مسیر ضبط کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پس از ضبط و انتشار فیلم با برنامه Street View ، Google بطور خودکار چرخانده ، قرار می گیرد و توالی تصاویر را در کنار هم قرار می دهد.
این ویژگی می تواند مفید باشد برای مشاغل در مناطقی که بهترین پوشش نمای خیابان را ندارند. همچنین می تواند برای ارائه تصاویر به روز شده به نمای خیابان در خارج از تجارت شما استفاده شود.
ویژگی بتا عکس متصل شده Street View اکنون برای افرادی که از این برنامه با دستگاه Android سازگار با ARCore در تورنتو ، کانادا ، نیویورک ، نیویورک و آستین ، TX ، همراه با نیجریه ، اندونزی و کاستاریکا استفاده می کنند ، در دسترس است. به زودی مناطق بیشتری در راه است.
منابع: گوگل (1 ، 2 ، 3)