تبلیغات خدمات محلی Google تبلیغ کنندگان را به لینک های رزرو می کند

تبلیغات خدمات محلی Google تبلیغ کنندگان را به لینک های رزرو می کند

Google ایمیلی را برای تبلیغ کنندگان تبلیغات تبلیغاتی محلی Google خود ارسال کرده است و به آنها اطلاع می دهد که اکنون به جستجوگرها اجازه می دهند از یک لینک رزرو برای برنامه ریزی یا خدمات استفاده کنند ، هنگامی که پیوند رزرو در مشخصات تجاری Google از آن تجارت تشخیص داده می شود.

برای ایجاد چیزها این است که این اتفاق به طور پیش فرض اتفاق می افتد و اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد ، باید ویژگی را در صفحه تنظیمات خود خاموش کنید. بله ، گوگل شما را در این زمینه انتخاب می کند ، و شما باید به صورت دستی امتناع کنید.

و پس از آن برای نگرانی بیشتر ، Google شما را برای آن دسته از درخواست های رزرو مانند شما برای تماس و یا پیام به شما پرداخت می کند.

آنتونی هیگمن تصویری از ایمیل را از طریق X منتشر کرد – ایمیل می گوید:

شما این پیام را دریافت می کنید زیرا یک لینک رزرو در پروفایل Google Business شما شناسایی شده است که در تبلیغات خدمات محلی شما ظاهر می شود.

از امروز ، مشتریان می توانند شما را مستقیماً از تبلیغات خدمات محلی خود از طریق همان لینک رزرو HighLevel یا LeadConnector که در پروفایل Google Business شما در جستجوی و نقشه ها شناسایی کردیم ، رزرو کنند.

مراحل بعدی:

رزروهایی که از تبلیغ خود دریافت می کنید مانند تماس و پیام ها هزینه می شود. این موارد در صندوق ورودی تبلیغات محلی شما قابل مشاهده خواهد بود ، و می توانید رزرو را از مشخصات Google Business و تبلیغات خدمات محلی خود در یک مکان در پلت فرم HighLevel یا LeadConnector مدیریت کنید.

از طرف شما هیچ اقدامی لازم نیست ، اما اگر نمی خواهید مشتری ها قرار ملاقات های آنلاین را مستقیماً از تبلیغات خدمات محلی خود رزرو کنند ، می توانید در صفحه مشخصات و بودجه خود به بخش تنظیمات بروید تا ویژگی را خاموش کنید.

در حال حاضر ، بسیاری از مشاغل بدون اطلاع خود ، پیوندهای رزرو خود را در پروفایل های تجاری خود دارند و این موارد ممکن است برای آنها به یک سیاه چاله برود. هزینه آن برای آن ، چیز بزرگی نیست ، به خصوص مبلغی که هر LSA منجر می شود.

در اینجا تصویری از آن ایمیل آورده شده است:

ایمیل لینک رزرو Google LSA

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link