Google ایمیلی را برای تبلیغ کنندگان تبلیغات تبلیغاتی محلی Google خود ارسال کرده است و به آنها اطلاع می دهد که اکنون به جستجوگرها اجازه می دهند از یک لینک رزرو برای برنامه ریزی یا خدمات استفاده کنند ، هنگامی که پیوند رزرو در مشخصات تجاری Google از آن تجارت تشخیص داده می شود.
برای ایجاد چیزها این است که این اتفاق به طور پیش فرض اتفاق می افتد و اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد ، باید ویژگی را در صفحه تنظیمات خود خاموش کنید. بله ، گوگل شما را در این زمینه انتخاب می کند ، و شما باید به صورت دستی امتناع کنید.
و پس از آن برای نگرانی بیشتر ، Google شما را برای آن دسته از درخواست های رزرو مانند شما برای تماس و یا پیام به شما پرداخت می کند.
آنتونی هیگمن تصویری از ایمیل را از طریق X منتشر کرد – ایمیل می گوید:
شما این پیام را دریافت می کنید زیرا یک لینک رزرو در پروفایل Google Business شما شناسایی شده است که در تبلیغات خدمات محلی شما ظاهر می شود.
از امروز ، مشتریان می توانند شما را مستقیماً از تبلیغات خدمات محلی خود از طریق همان لینک رزرو HighLevel یا LeadConnector که در پروفایل Google Business شما در جستجوی و نقشه ها شناسایی کردیم ، رزرو کنند.
مراحل بعدی:
رزروهایی که از تبلیغ خود دریافت می کنید مانند تماس و پیام ها هزینه می شود. این موارد در صندوق ورودی تبلیغات محلی شما قابل مشاهده خواهد بود ، و می توانید رزرو را از مشخصات Google Business و تبلیغات خدمات محلی خود در یک مکان در پلت فرم HighLevel یا LeadConnector مدیریت کنید.
از طرف شما هیچ اقدامی لازم نیست ، اما اگر نمی خواهید مشتری ها قرار ملاقات های آنلاین را مستقیماً از تبلیغات خدمات محلی خود رزرو کنند ، می توانید در صفحه مشخصات و بودجه خود به بخش تنظیمات بروید تا ویژگی را خاموش کنید.
در حال حاضر ، بسیاری از مشاغل بدون اطلاع خود ، پیوندهای رزرو خود را در پروفایل های تجاری خود دارند و این موارد ممکن است برای آنها به یک سیاه چاله برود. هزینه آن برای آن ، چیز بزرگی نیست ، به خصوص مبلغی که هر LSA منجر می شود.
در اینجا تصویری از آن ایمیل آورده شده است:
بحث و گفتگوی انجمن در X.