تعدادی از تبلیغ کنندگان در فضای محلی وجود دارند که شکایت می کنند که کیفیت سرب در چند ماه گذشته بدتر از همیشه بوده است. آنها سیستم جدید اعتبار AD AD AD AD را مقصر می دانند ، که این روش را برای تبلیغ کنندگان حذف می کند تا به صورت دستی اعتبار سرب را برای منجر به کیفیت پایین درخواست کنند.
تصحیح: دارن لزوماً اعتبار خودکار جدید را برای افت کیفیت سرب مقصر نمی داند …
دارن شاو نگرانی های خود را در مورد این موضوع در LinkedIn ارسال کرد و این پست هجوم آور را در مورد تبلیغات Google نوشت:
گوگل این روزها قطعاً شر است. شما فکر کردید که ارگانیک بد است ، خوب اکنون تبلیغات نیز وحشتناک هستند. حدود 7 ماه پیش آنها این توانایی را برای تبلیغ کنندگان در اختلافات بی ربط در تبلیغات خدمات محلی حذف کردند.
خوب ، حدود 30 روز پیش ، آنها با یک تن از صنعت خارج از صنعت و خارج از شهر که زباله های خالص هستند ، شروع به مهار همه رهبری ها کردند. مانند ، یک وکیل آسیب شخصی در حال دریافت تماس از شهر دیگری برای استعلام قانون شرکت است.
و تجارت اکنون فقط باید هزینه های این سرب را بپردازد و هیچ گونه مراجعه به آنها نرسد.
این یک پول آشکار پول است ، و سعی می کند قبل از تصاحب هوش مصنوعی ، هر درصد آخر را که می تواند از تبلیغات خارج کند ، فشار دهد.
رفتار کاملاً ناپسند از گوگل با بهره گیری از مشاغل کوچک.
جینی ماروین ، ارتباط Google Ads ، از Google دفاع کرد و گفت که سیستم جدید منجر به اعتبار بیشتری می شود ، نه کمتر. او نوشت:
سلام دارن ، من می توانم مستقیماً با شما پیگیری کنم و با تیم بررسی کردم. برای به اشتراک گذاشتن بیشتر در مورد اینکه چرا ما در سال گذشته تغییر در خودکار اعتبار سرب را ایجاد کردیم (https://support.google.com/localservice/answer/15100654) ، ما در واقع اعتبار بیشتری را در حال حاضر از آنچه که تبلیغ کنندگان مجبور بودند به صورت دستی اختلاف نظر داشته باشند ، اعتبار می دهیم بشر
قبل از این تغییر ، دریافتیم که اختلافات دستی توسط اکثر تبلیغ کنندگان مورد استفاده قرار گرفته و توسط تعداد معدودی مورد استفاده قرار گرفته است. این بدان معناست که بیشتر تبلیغ کنندگان اعتبار خود را برای رهبری که باید داشته باشند دریافت نمی کردند. این احساس نابرابر و مضر برای SMB ها بود که بیشتر آنها وقت ندارند که به طور دستی در مورد مناقشه صرف کنند.
سیستم جدیدی که در ژوئیه گذشته راه اندازی شد ، به طور خودکار همه پیشروها را بررسی می کند و به طور پیشرونده اعتبار نامعتبر را اعتبار می دهد – از جمله آنهایی که ممکن است تبلیغ کنندگان نمی دانند واجد شرایط اعتبار هستند. باز هم ، اکنون ما به طور کلی بیشتر از آنچه قبلاً انجام دادیم ، اعتبار بیشتری را به دست می آوریم.
ما همچنین تبلیغ کنندگان و آژانس ها را ترغیب می کنیم تا در مورد کلیه حسابهای خود بازخورد ارائه دهند تا به سیستم کمک کند تا با گذشت زمان ، چه نوع سرب را برای هر مشاغل مناسب تر یاد بگیرند.
دارن آن را باور نمی کند. در حقیقت ، وی گفت که وی به “چند آژانس مختلف که LSA ها را برای صدها مشاغل مدیریت می کنند” رسید. وی گفت: “همه آنها همین حرف را می زنند: کیفیت سرب در چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.”
جینی برای دیدن جزئیات و نگرانی های خاص با دارن و دیگران در موضوع به صورت خصوصی پیگیری می کند. بنابراین این یک چیز مثبت است ، اما در حال حاضر ، به نظر می رسد بسیاری از تبلیغ کنندگان LSA در چند ماه گذشته از کیفیت سرب LSA ها خیلی هیجان زده نیستند.
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.