تفکیک هزینه LSA Google و نکاتی برای ایجاد بودجه

تبلیغات خدمات محلی Google (LSA) به کسب و کارها کمک می کند تا کاربران محلی را که در جستجوی یک سرویس خاص هستند، هدف قرار دهند. این تبلیغات از بسیاری جهات از جمله هزینه با سایر تبلیغات گوگل متفاوت است.

درک هزینه LSA های Google می تواند بهتر به شما در برنامه ریزی بودجه تبلیغاتی کمک کند. ما همه چیزهایی را که در مورد هزینه های Google LSA باید بدانیم پوشش خواهیم داد، از جمله:

بیایید هزینه LSA های Google را در زیر تقسیم کنیم!

مدل قیمت گذاری LSA گوگل

LSA های Google بر روی مدل پرداخت به ازای سرنخ (PPL) کار می کنند. این بدان معناست که شما فقط زمانی پرداخت می‌کنید که یک سرنخ با انجام یک اقدام از پیش تعیین‌شده تبدیل شود.

Google اقدامات خاصی را ارائه می دهد که مشتریان می توانند انجام دهند و به عنوان تبدیل به حساب می آیند، مانند:

  • رزرو قرار ملاقات
  • تماس گرفتن
  • پیام رسانی

بنابراین، اگر فردی محلی تبلیغ شما را به صورت آنلاین ببیند، روی آن کلیک کند و یکی از این اقدامات را انجام دهد، هزینه ای را پرداخت خواهید کرد. اگر آنها فقط کلیک کنند و یکی از اقدامات بالا را انجام ندهند، هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

به طور کلی، PPL گرانتر از مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) است، زیرا شما به جای یک کلیک ساده، برای یک سرنخ کاملاً واقعی پرداخت می کنید.

هزینه تبلیغات LSA گوگل چقدر است؟

به طور متوسط، تبلیغات LSA گوگل از 5 تا 130 دلار برای هر سرنخ یا بیشتر هزینه دارند.

هزینه تبلیغات شما به چند عامل بستگی دارد، مانند:

اقداماتی که به عنوان تبدیل انتخاب می‌کنید نیز بر قیمت‌های شما تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، طبق گفته گوگل، هزینه پیام ها کمتر از تماس های تلفنی است. هزینه برخی از اقدامات بیشتر از سایرین است، بنابراین هزینه سرب بر اساس آن متفاوت خواهد بود.

با استفاده از LSA های Google، می توانید با تنظیم تعداد سرنخ های مورد نظر در هفته و انتخاب دستی مبلغ پیشنهادی خود برای هر سرنخ، میزان هزینه خود را کنترل کنید. هنگامی که به محدودیت ماهانه خود برسید، تبلیغات شما متوقف می شود – مگر اینکه بودجه خود را افزایش دهید.

چقدر باید در Google LSA هزینه کنم؟

اینکه چقدر در Google LSA خرج می کنید به درآمد و اهداف تجاری شما بستگی دارد. از آنجایی که هزینه LSA ها می تواند بسیار متفاوت باشد، باید پیش از تعهد به بودجه، وضعیت و بودجه خاص خود را ارزیابی کنید.

به طور متوسط، گوگل توصیه می کند که حداقل 10 سرنخ در هفته تنظیم کنید تا بهترین نتایج را ببینید. اگر قبلاً یک حساب LSA Google دارید، می‌توانید ارقام را با Google تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید به طور کلی چقدر باید هزینه کنید.

شما می توانید منطقه خدمات خود را انتخاب کنید و در مورد مقدار هزینه ای که باید خرج کنید ایده بگیرید:

تفکیک هزینه LSA Google و نکاتی برای ایجاد بودجه

همچنین باید رقابت بازار و صنعت خود را در نظر بگیرید. اگر در یک صنعت رقابتی هستید، در نهایت صرفاً برای همگام شدن با رقبا هزینه بیشتری خواهید کرد. برای مثال HVAC بسیار رقابتی است، بنابراین اجرای LSA ها راه اصلی برای ماندن در رقابت با سایر شرکت هایی است که آنها را اجرا می کنند، زیرا آنها ابتدا و در بالای جستجو ظاهر می شوند.

نکاتی برای ایجاد بودجه LSA گوگل

اکنون که می دانید LSA های Google چقدر هزینه دارد و قیمت گذاری چگونه کار می کند، می توانید به فکر بودجه خود باشید. در اینجا چند نکته بیشتر برای ایجاد بودجه Google LSA آورده شده است.

1. از ماشین حساب هزینه گوگل استفاده کنید

محاسبه‌گر هزینه Google می‌تواند بر اساس اهداف اصلی، صنعت و سایر عوامل مرتبط به شما نشان دهد که چقدر باید برای LSAهای Google خرج کنید:

مثال هزینه گوگل

استفاده از این ابزار به شما کمک می کند تا قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود، بودجه خود را برنامه ریزی کنید.

2. اهداف واقع بینانه تعیین کنید

قبل از شروع هر نوع کمپین تبلیغاتی، باید اهداف روشنی در ذهن داشته باشید.

به عنوان مثال، بگویید هدف شما این است که افراد بیشتری را برای خدمات نگهداری چمن خود ثبت نام کنید. شما باید بودجه و تبلیغات خود را حول آن هدف خاص قرار دهید، نه اینکه رویکردی فراگیرتر برای تبلیغات داشته باشید.

3. نتایج خود را زیر نظر بگیرید و بر اساس آن تنظیم کنید

پس از تعیین بودجه، به یاد داشته باشید که می توانید آن را در صورت نیاز تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر تبلیغات شما پرسود هستند، و متوجه شدید که بودجه کم شما، سرنخ های بالقوه بیشتری را از دست داده است، همیشه می توانید سرنخ های بیشتری اضافه کنید و بودجه خود را برای حداکثر بازگشت سرمایه (ROI) تنظیم کنید.

بودجه Google LSA خود را با WebFX بهینه کنید

اگر ROI بالاتری برای تبلیغات Google LSA خود می خواهید، به WebFX مراجعه کنید. خدمات مدیریت Google LSA ما می‌تواند به شما کمک کند ضمن در نظر گرفتن CPL، به مخاطبان محلی خود دسترسی پیدا کنید.

ما تیمی متشکل از 150+ عضو تیم داریم که دارای گواهینامه Google Ads هستند و آماده ایجاد کمپین قدرتمندی هستند که بودجه شما را به حداکثر می رساند.

همین امروز شروع به کسب درآمد با مخاطبان محلی خود کنید. پیشنهاد رایگان خود را درخواست کنید و ببینید کمپین تبلیغاتی شما چگونه خواهد بود!

Source link