گوگل دوباره به این کار رسیده است، با افزودن دکمه «درخواست قیمتهای رقابتی» پس از اینکه قبلاً کسبوکاری را که میخواهید از آن قیمتگذاری کنید، انتخاب کردهاید، کلیکهای تبلیغات خدمات محلی را دوبار کاهش میدهد. Google اکنون رقابت های دیگری را برای دریافت مظنه به شما نشان می دهد، حتی اگر روی یک کسب و کار خاص کلیک کرده باشید.
این اولین بار نیست که گوگل این نوع کارها را انجام می دهد، ما آن را با تنظیمات جستجوی مستقیم کسب و کار در ژانویه دیدیم، جایی که LSA ها می توانند بعد از پیام شما به رقبا نشان دهند، گوگل تبلیغاتی را در بالای فهرست کسب و کار شما نشان می دهد و بسیاری از نمونه های دیگر از این دست.
نیک اسمیت از Riester این را برای ما ارسال کرد و Anu آن را در Search Engine Land پس از تایید گوگل تایید کرد که این یک آزمایش است و به طور کامل زنده نیست. این هم اسکرین شات های نیک:
وقتی روی دکمه از اولین اسکرین شات کلیک میکنید، Google از شما میخواهد کسبوکارهایی را که میخواهید از آنها قیمتگذاری دریافت کنید، انتخاب کنید. سپس یک پیام و آدرس ایمیل خود را وارد می کنید و آن را به طور همزمان برای همه مشاغل ارسال می کند. نیک به من گفت، “سوالی که هیچ کس پاسخی برای آن ندارد این است که آیا همه آن مشاغل در این سناریو با “سرنخ” متهم می شوند؟
گوگل تست های زیادی را با LSA و لیست های محلی آن انجام داده است و این فقط یک مورد دیگر است. آیا این به طور کامل عرضه خواهد شد؟ چگونه هزینه ای از تبلیغ کنندگان برای این سرنخ ها دریافت می شود؟ خیلی سوال
بحث انجمن در X.