چگونه گوگل از سازمان های خبری محلی حمایت می کند

قبل از اینکه به Google بپیوندم، در چندین نقش در اخبار محلی، از جمله به عنوان مدیر اخبار در فلگ استاف، آریزونا، کار کردم. کار در رادیو عشق من به داستان های محلی را تقویت کرد. اخبار ما به مردم کمک کرد تا بفهمند در جامعه آنها چه می گذرد و چگونه بر خانواده آنها تأثیر می گذارد.

اکنون، من روزانه برای یافتن راه‌هایی برای حمایت از سازمان‌های خبری محلی کار می‌کنم و با تیم‌های ما در Google در آموزش‌ها، تأمین مالی و راه‌حل‌های محصول برای خبرنگاران و ناشران خبری محلی کار می‌کنم. هدف ما کمک به آنها برای ایجاد مشاغل پایدار، ارتباط با خوانندگان و جذب مخاطبان است. برای کمک به رفع این چالش‌ها، امروز تعدادی روش جدید را برای سرمایه‌گذاری در سازمان‌های خبری محلی در ایالات متحده اعلام می‌کنیم.

سرمایه گذاری بیشتر برای حمایت از اخبار محلی در ایالات متحده

Google News Initiative شراکت‌های جدیدی را با پنج انجمن خبری راه‌اندازی می‌کند تا کمک‌های مالی و آموزش به نزدیک به 1000 نشریه محلی در سراسر ایالات متحده ارائه کند. درآمد

ناشرانی که اعضای ناشران محلی اخبار آنلاین مستقل (LION)، انجمن ملی ناشران روزنامه (NNPA)، انجمن ملی انتشارات اسپانیایی زبان (NAHP)، انجمن رسانه های خبری جایگزین (AAN) و موسسه اخبار غیرانتفاعی (INN) هستند واجد شرایط هستند برای این وجوه اقدام کنید. حدود 80 درصد از این نشریات عضو دارای 10 کارمند یا کمتر هستند.

این اعلامیه بر اساس سایر برنامه های GNI است که به شرکت کنندگان کمک کرده است پس از شرکت در یک برنامه آموزشی سه ماهه، شاهد افزایش بیش از 50 درصدی درآمد تبلیغات دیجیتال در سال به سال باشند. برنامه‌های GNI به اتاق‌های خبری غیرانتفاعی کمک کرده است تا شاهد افزایش 87 درصدی درآمد حمایتی، 75 درصدی در درآمد تبلیغات و 41 درصدی در درآمد رویدادها باشند.

آلوارو گوردین جونیور، معاون رئیس جمهور می گوید: «برای چند سال، انجمن ملی انتشارات اسپانیایی مفتخر است که با تیم ابتکار اخبار Google برای ایجاد برنامه هایی که ناشران را قادر می سازد بر شکاف های آمادگی دیجیتال غلبه کنند، شریک شده است. NAHP «آن برنامه‌ها جریان‌های درآمد دیجیتالی را تقویت کردند و در برخی موارد ایجاد کردند و ناشران ما را در مسیر پایداری قرار دادند. این ابتکار جدید این نتایج را به‌همراه خواهد داشت و بر کل صنعت و همه جوامعی که به آنها خدمات می‌دهیم تأثیر می‌گذارد.

گراهام جارت، رئیس انجمن رسانه‌های خبری جایگزین، می‌گوید: «اعضای ما ثابت کرده‌اند که برای جوامعی که به آنها خدمت می‌کنند ضروری هستند، و به مخاطبان محلی فداکار و قابل توجهی به دلیل کارهای حیاتی که انجام می‌دهند، افتخار می‌کنند. آنها برای همگام شدن با چشم انداز دیجیتالی که به سرعت در حال تحول است با چالش هایی روبرو هستند. این سرمایه گذاری ها ما را قادر می سازد تا کار حیاتی خود را حفظ کنیم و ما را برای نسل بعدی روزنامه نگاران و خوانندگان قرار دهیم.”

ویژگی‌های جدید برای کمک به مردم برای یافتن و دنبال کردن اخبار محلی

اواخر تابستان امسال، با مشارکت بیش از 150 نشریه خبری که 90 درصد آنها محلی یا منطقه ای هستند، News Showcase را در ایالات متحده راه اندازی خواهیم کرد. شرکای ما در US News Showcase در 39 ایالت مستقر هستند و شامل نشریاتی مانند Duluth News Tribune در مینه سوتا، NOLA.com | The Times-Picayune در لوئیزیانا، Oaklandside و La Opinión در کالیفرنیا، La Raza در ایلینویز و Orlando Weekly در فلوریدا، و نشریات جهانی و ملی مانند Associated Press، Bloomberg، El Diario، رویترز، The Wall Street Journal و بسیاری دیگر.

ما برای اولین بار برنامه صدور مجوز و تجربه محصول News Showcase را برای سازمان های خبری در سال 2020 راه اندازی کردیم و از آن زمان به 22 کشور جهان با بیش از 2300 نشریه شرکت کننده گسترش یافته ایم.