لایحه تضمین سن یوتا و چشم انداز جایگزین Googleâ

همه می خواهند از کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین محافظت کنند و مطمئن شوند که با محتوای مناسب سن درگیر می شوند ، اما چگونه این موارد انجام شده است. انواع پیشنهادهای قانونگذاری سریع در حال حرکت توسط متا و سایر شرکت ها در تلاش برای بارگیری مسئولیت های خود برای حفظ امنیت بچه ها در فروشگاه های برنامه وجود دارد. این پیشنهادات خطرات جدیدی را برای حریم خصوصی افراد زیر سن قانونی ایجاد می کند ، بدون اینکه واقعاً به مضراتی که باعث الهام بخشیدن به قانونگذاران برای عمل می شود ، پرداخت. Google یک چارچوب قانونی جامع تر را ارائه می دهد که مسئولیت بین فروشگاه های برنامه و توسعه دهندگان را به اشتراک می گذارد و از حریم خصوصی کودکان و حقوق تصمیم والدین محافظت می کند.

جایی که پیشنهادهای قانونگذاری فعلی کم است

یکی از نمونه های مربوط به قانون ، قانون پاسخگویی فروشگاه برنامه یوتا است. این لایحه در صورتی که کاربر یک کودک یا نوجوان باشد با کلیه توسعه دهندگان برنامه (به طور مؤثر میلیون ها شرکت جداگانه) بدون رضایت والدین یا قوانینی در مورد نحوه استفاده از اطلاعات ، به فروشگاه های برنامه نیاز دارد. این امر باعث ایجاد خطرات حریم خصوصی و ایمنی واقعی می شود ، مانند پتانسیل بازیگران بد برای فروش داده ها یا استفاده از آن برای سایر اهداف ناخوشایند.

این سطح از اشتراک گذاری داده ها لازم نیست – یک برنامه هواشناسی لازم نیست بداند که آیا کاربر بچه است یا خیر. در مقابل ، یک برنامه رسانه های اجتماعی باید در مورد محتوای و ویژگی های متناسب با سن تصمیمات قابل توجهی اتخاذ کند. با این حال ، این لایحه به شرکت های رسانه های اجتماعی کمک می کند تا با وجود این واقعیت که برنامه ها فقط یکی از روش های بسیاری هستند که بچه ها می توانند به این سیستم عامل ها دسترسی پیدا کنند ، از این مسئولیت جلوگیری کنند. و با نیاز به فروشگاه های برنامه برای به دست آوردن رضایت والدین برای بارگیری هر برنامه ، این نشان می دهد که چگونه والدین بر فرزندان خود نظارت می کنند و به طور بالقوه نوجوانان را از خدمات دیجیتالی مانند برنامه های آموزشی یا ناوبری جدا می کنند.

یک چارچوب قانونگذاری که بهتر از بچه ها محافظت می کند

در مقابل ، ما روی راه حل هایی که نیاز به رضایت مناسب کاربر دارند و قرار گرفتن در معرض داده ها را به حداقل می رسانیم ، متمرکز شده ایم. چارچوب قانونگذاری ما ، که ما همچنان با قانونگذاران به اشتراک می گذاریم ، همچنان که همچنان به این موضوع می پردازیم ، فروشگاه های برنامه ای را با اطمینان از سن استاندارد صنعت فقط برای توسعه دهندگان که در واقع به آنها احتیاج دارند ، ارائه می دهد و تضمین می کند که اطلاعات با مسئولیت پذیری استفاده می شود. در اینجا جزئیات بیشتری وجود دارد:

  • سیگنال سنی حفظ حریم خصوصی به اشتراک گذاشته شده است تنها با رضایت: برخی از قوانین ، از جمله لایحه یوتا ، فروشگاه های برنامه را ملزم به ارسال اطلاعات سنی به همه توسعه دهندگان بدون اجازه کاربر یا والدین آنها می کنند. در پیشنهاد ما ، فقط توسعه دهندگان که برنامه هایی را ایجاد می کنند که ممکن است برای افراد زیر سن قانونی خطرناک باشد ، از سیگنال های سن استاندارد صنعت از فروشگاه های برنامه درخواست می کنند ، و اطلاعات فقط با اجازه کاربر (یا والدین آنها) به اشتراک گذاشته می شود. فقط با به اشتراک گذاشتن با توسعه دهندگان که برای ارائه تجربیات متناسب با سن به اطلاعات نیاز دارند و فقط به اشتراک گذاری حداقل داده های مورد نیاز برای ارائه سیگنال سنی ، خطر ابتلا به اطلاعات حساس را به طور گسترده کاهش می دهد.
  • اقدامات ایمنی مناسب در برنامه ها: براساس پیشنهاد ما ، یک سیگنال سنی به یک توسعه دهنده کمک می کند تا درک کند که آیا کاربر یک فرد بالغ است یا یک فرد خردسال. به عنوان مثال ، یک توسعه دهنده برنامه ممکن است انواع خاصی از محتوا را فیلتر کند ، یادآوری های استراحت را معرفی کند ، یا تنظیمات حریم خصوصی مختلفی را ارائه دهد وقتی می داند کاربر ممکن است جزئی باشد. از آنجا که توسعه دهندگان برنامه های خود را به بهترین وجه می دانند ، آنها به بهترین وجه موقعیت یابند تا تعیین کنند که یک دروازه سنی ممکن است برای کاربران خود مفید باشد ، و این ممکن است با گذشت زمان تکامل یابد ، این یکی دیگر از دلایل این است که یک رویکرد یک اندازه مناسب نخواهد بود.
  • استفاده مسئول از سیگنال های سنی: برخی از پیشنهادهای قانونگذاری خطرات جدید ایمنی کودک را ایجاد می کنند ، زیرا آنها هیچ محافظ علیه توسعه دهندگان سوء استفاده از سیگنال سنی ایجاد نمی کنند. پیشنهاد ما کمک می کند تا از هرگونه سیگنال سنی با مسئولیت پذیری استفاده شود ، با عواقب مشخصی برای توسعه دهندگان که اعتماد کاربران را نقض می کنند. به عنوان مثال ، در برابر دسترسی نادرست یا به اشتراک گذاری سیگنال سنی در برابر یک توسعه دهنده محافظت می کند.
  • هیچ شخصی سازی تبلیغات به افراد زیر سن قانونی: در کنار هر پیشنهاد تضمین سنی ، ما از ممنوعیت تبلیغات شخصی که کاربران زیر 18 سال را به عنوان یک استاندارد صنعت هدف قرار می دهد ، حمایت می کنیم. در Google ، این عملی است که ما مدتهاست که مجاز نیستیم. وقت آن است که شرکت های دیگر از این پرونده پیروی کنند.
  • کنترل والدین متمرکز: با درک اینكه والدین گاهی اوقات از كنترل والدین در برنامه های مختلف احساس غرق شدن می كنند ، پیشنهاد ما می تواند یك داشبورد متمرکز را برای والدین فراهم كند تا فعالیتهای آنلاین فرزندان خود را در برنامه های مختلف در یك مکان مدیریت كنند و توسعه دهندگان بتوانند به راحتی با آنها ادغام شوند.

گوگل تعهد ما را برای انجام نقش ما برای ایمن نگه داشتن بچه ها به صورت آنلاین نشان داده است. ما آماده ساختن این کار هستیم و به تعامل با قانونگذاران و توسعه دهندگان در مورد نحوه حرکت این چارچوب قانونگذاری برای اطمینان از سن ادامه خواهیم داد.

Source link