4 بینش از Google Leak – جمعه تخته سفید

اکنون، باید بگویم نحوه نوشته شده در مورد این در مستندات کاملاً محرمانه است. انواع بسیاری از اصطلاحات و اصطلاحات مخصوص گوگل، پیوندهای زیادی به اسناد دیگر وجود دارد که ما به آنها دسترسی نداریم، بنابراین واقعا نمی توانیم زمینه را ببینیم. اما چیزی که به نظر من می رسد این است که گوگل به پیوند به نسبت حجم جستجوی مارک دار برخی سایت ها علاقه مند است و این بخشی از پاندا چگونه کار کرد یا کار کرد. بنابراین، اجازه دهید من فقط توضیح دهم که چگونه ممکن است کار کند.

بنابراین اگر سایتی دارید که لینک های زیادی دارد، اما هیچ کس واقعاً آن سایت خاص را جستجو نمی کند، ممکن است گوگل آن را صدا کند. جستجوی ناوبری، هیچ کس دنبال آن سایت خاص نیست، بنابراین به عنوان مثال، tcapper.co.uk، سایت شخصی من، اسپویلر، ترافیک زیادی دریافت نمی کند، اگر کسی به دنبال tcapper.co.uk نباشد، اما من میلیون ها لینک دارم، این کمی مشکوک است، درست است؟ اینجا چیزی اشتباه است. بنابراین، این نسبت یک مشکل را نشان می دهد.

مستندات به نظر می رسد که به نوعی به نحوه کار پاندا یا بخشی از آن مرتبط است. همچنین اشاره ای به چیزی به نام Baby Panda دارد که مایک کینگ پیشنهاد کرده است که می تواند به روز رسانی محتوای مفید یا یک سیستم مرتبط باشد. در واقع، این منطقی است.

بنابراین دوباره، در آخرین جمعه تخته سفید من در مورد این کار کردم به روز رسانی های ماه مارس، من این نظریه را مطرح کردم که برند راه خوبی برای رسیدگی به برخی از مشکلاتی است که گوگل در حال حاضر با آن مواجه است، برخی از بحران هایی که در حال حاضر با آن مواجه است. به طور حکایتی، بسیاری از سایت‌هایی که مشاهده می‌کنید تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های محتوای مفید قرار می‌گیرند، احتمالاً دارای نام تجاری کوچک‌تری نسبت به سطح ترافیک آن‌ها هستند.

این بسیار حکایتی است. استثناهایی وجود دارد. اما این جالب است. این به نوعی با تجربیات زیادی مطابقت دارد، اما فکر نمی‌کنم کسی در اینجا به چنین معیار خامی مشکوک باشد. بنابراین با گذشت زمان بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. اما آره، جایی برای فکر کردن وجود دارد.

Source link