جان مولر Google گفت که اجرای محافظت از هاتل لینک با حک شده برای موتورهای جستجو خوب است.
وی افزود: این واقعاً کاری نیست که سایتها این روزها این کار را انجام دهند ، و اظهار داشت که این یک چیز در سال 2010 است یا همینطور است اما اکنون نیست. حقیقت این است که ، این موضوعی است که ما تقریباً یک بار آن را پوشش داده ایم و در سال 2006 بازگردد. محافظت از Hotlink مانع از استفاده از تصاویر شما توسط سایت های دیگر می شود ، که می تواند پهنای باند مصرفی سرور Origin شما را کاهش دهد.
سوال پرسید:
من می خواهم از شما سوالی در مورد “حفاظت از لینک” بپرسم و اینکه آیا می تواند/می تواند بر روی SEO/دید من تأثیر بگذارد.
یکی از پرونده های مشتری ما (به عنوان مثال سایت- a.com) که از CDN خود (به عنوان مثال سایت-a.cdnx.com) ارائه شده است. ما همچنین متوجه شده ایم که وب سایت دیگری نیز از همان رسانه ها از CDN دقیق در صفحات وب خود استفاده می کند و بر پهنای باند ، دسترسی ، حتی تجربه کاربر در پایان ما تأثیر می گذارد.
ما در نظر داریم محافظت از Hotlink را روی CDN انجام دهیم و فقط به وب سایت مشتری خود اجازه دهیم.
آیا وب سایت ها/دامنه های دیگری وجود دارد که باید هنگام انجام این نوع اقدامات اجازه/در نظر بگیریم؟ رویکرد ایده آل در اینجا چیست؟
جان مولر از گوگل در LinkedIn پاسخ داد:
این موضوع بیشتر در دهه 2010 بود – من به اکثر سایت ها گمان می کنم ، میزبانی تصویر استاتیک دیگر بار دیگر در زیرساخت ها نیست. در آن زمان ، مردم برای موتورهای جستجو ، سایت های تصویر اجتماعی و سایت های دیگر که از آنها خوشحال هستند ، از حفاظت Hotlink با حک شده استفاده می کردند. این همه خوب است
حقیقت این است که ، این خدمتی است که هنوز توسط CloudFlare ارائه شده است ، بنابراین این چیزی است که برخی ممکن است از آن استفاده کند.
این نگرانی ممکن است حول محور باشد – نشان دادن یک چیز برای جستجوی موتورها و چیز دیگری برای کاربران. اما در این حالت ، آنچه کاربران می بینند همان چیزی است که موتورهای جستجو می بینند. بنابراین بله ، اگر این کار را انجام دهید خوب است – اما حتماً همه را به طور پیش فرض مسدود نکنید.
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.