در یکی از پستهای اجتماعی که گوگل در مدتی طولانی منتشر کرده است، حساب کسب و کار کوچک گوگل یک نظرسنجی ارسال کرد که در آن از جمینی، مدلهای هوش مصنوعی گوگل، برای کمک به سئوی خود برای کمک به افزایش رتبه جستجو استفاده خواهید کرد یا خیر.
این نظرسنجی در 11 سپتامبر ارسال شد (بله) و از آن پرسیده شد: “PSA: از Gemini برای کمک به بهینه سازی سئو و تقویت حضور آنلاین خود برای رشد کسب و کار کوچک خود استفاده کنید. برای اولین بار قصد دارید از جمینی چه وظیفه SEO استفاده کنید؟”
گزینه ها عبارت بودند از:
- بهینه سازی کلمات کلیدی
- ایجاد محتوا
- عناوین/توضیحات متا
- دیگر (نظر در زیر)
این هم اسکرین شات از نظرسنجی:
لازم به ذکر است که این نظرسنجی تقریبا یک هفته است که اجرا می شود، فقط 7 ساعت باقی مانده است، فقط 550 رای یا بیشتر و 33 درصد تولید محتوا، 25 درصد بهینه سازی کلمات کلیدی، 14 درصد عنوان و توضیحات متا و 25 درصد دیگر گفته اند. گفت: “نظر دیگر در زیر.”
بله، جان مولر از گوگل گفته است که از هوش مصنوعی برای محتوا استفاده نکنید، او گفته است که از LLM برای مشاوره سئو استفاده نکنید، گری ایلیز از گوگل نیز همین را گفت. و در حالی که گوگل گفته است که بیشتر به این فکر می کند که چه کسی، چگونه و چرا محتوا را تولید کرده است یا نه – دنی سالیوان از گوگل اخیرا به ما گفت که بیشتر در مورد استفاده از آن برای محتوای مقیاس بندی شده است، که برخلاف دستورالعمل های گوگل است. .
همانطور که گفته شد، پاسخ ها به این نظرسنجی خنده دار و مرده هستند. در اینجا برخی از این پاسخ ها آمده است:
این مسخره است اتاق را بخوانید.
– لیلی ری 😏 (@lilyraynyc) 12 سپتامبر 2024
لطفا نه. یکی دست از این برداشت های مزخرف بردارد. قبل از ارسال این نوع توصیه، با تیم ارتباطی وب مستر داخلی خود صحبت کنید
— پدرو دیاس (@pedrodias) 12 سپتامبر 2024
– Suganthan Mohanadasan (@Suganthanmn) 13 سپتامبر 2024
– اندی سیمپسون 🇬🇧 (@ndyjsimpson) 12 سپتامبر 2024
مدل های زبان بزرگ برای انجام هیچ کاری در این لیست به خوبی یا اصلاً مجهز نیستند. آیا شما این را نمی دانید؟ اگر این را نمی دانید، باید با خود یا تیم هوش مصنوعی صحبت کنید. همچنین گوگل محتوای هوش مصنوعی را جریمه میکند، نه با شناسایی هوش مصنوعی، بلکه ویژگیهای موجود در محتوای هوش مصنوعی پایین در نظر گرفته میشود.
— کریستین (@schachin در موضوعات) 🇺🇦 (@schachin) 13 سپتامبر 2024
برای بهینه سازی از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Gemini استفاده نکنید. این بر خلاف منافع کسب و کار محلی عمل می کند. کسب و کارهای محلی جامعه و مشتریان خود را می شناسند، هوش مصنوعی نمی داند. کسبوکار محلی میتواند تجربه مناسبی را ایجاد کند که با برند و ارزشهای جامعه همخوانی دارد.
– آدام ریمر (@rollerblader) 13 سپتامبر 2024
دختر چی
– تیلور برگ (@taylorannberg) 12 سپتامبر 2024
من نمی توانم همه پاسخ ها را درج کنم اما می توانید آنها را در نظرسنجی ببینید.
خوش به حال گوگل!
بحث انجمن در X.