Google Analytics مدل های Attribution GA4 را به روز می کند تا تبدیل ها را بهتر به کمپین های جستجوی پولی مرتبط کند

Google Analytics مدل های Attribution GA4 را به روز می کند تا تبدیل ها را بهتر به کمپین های جستجوی پولی مرتبط کند

گوگل اعلامیه ای ارسال کرد مبنی بر اینکه مشکلی را برطرف کرده است که در آن Google Analytics، GA4، گاهی اوقات نسبت تبدیل مناسب را به کمپین جستجوی پولی اعتبار نمی دهد. گوگل گفت که «مدل‌های انتساب در GA4» را طی دو هفته آینده به‌روزرسانی خواهد کرد تا دقت اعتبار تبدیل برای کمپین‌های جستجوی پولی را بهبود بخشد.

گوگل نوشته است که قبلاً گاهی اوقات برخی از تبدیل ها را به جستجوی ارگانیک و جستجوی غیر پولی نسبت می داد. گوگل به زودی راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد کرد. گوگل نوشت: «در حال حاضر، تبدیل‌هایی که باید به جستجوی پولی نسبت داده شوند، گاهی اوقات به اشتباه به جستجوی ارگانیک نسبت داده می‌شوند، که معمولاً برای برنامه‌های تک صفحه‌ای. بازدید از صفحه.”

گوگل اضافه کرد:

با این به‌روزرسانی، نحوه نسبت دادن به تبدیل‌ها را تنظیم می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات کمپین به‌طور دقیق در اولین رویداد هر صفحه ثبت می‌شود. اگر کاربر سایت شما را ترک کند و از طریق کانال دیگری برگردد، منبع بر اساس آن به روز می شود.

این تغییر ممکن است تعداد تبدیل‌های منتسب به جستجوی پولی را افزایش دهد و به طور بالقوه بر هزینه‌های کمپین تبلیغاتی شما تأثیر بگذارد. ما قویاً توصیه می‌کنیم که سقف بودجه خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را قبل از اعمال این به‌روزرسانی تنظیم کنید.

بحث انجمن در X.

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Shavout آفلاین هستم.

Source link