Google For Creators اینجاست تا به ناشران در یافتن و کسب درآمد کمک کند

گوگل از راه اندازی “Google for Creators” امروز در پستی در وبلاگ The Keyword و در توییتر خبر داد.

مدافع خالق پل باکائوس گفت: “خالقان مستحق برنامه ای هستند که همه آنها * موفقیت * آنها باشد و بر کنترل ، مالکیت ، رشد و اجتماع متمرکز است. امروز با راه اندازی Creators.Google یک قدم نزدیکتر هستیم. “

او گفت که راه اندازی نشان دهنده به روز رسانی نام تجاری و تغییر استراتژیک از “Google Web Creators” به “Google for Creators” است.

پس چرا تغییر؟ فقط سه حرف است.

گوگل برای اولین بار وب Creators را به عنوان مجموعه ای از کانال ها برای ناشران آنلاین در سال 2020 معرفی کرد.

در آن زمان ، مت لودویگ ، سرپرست وب سایت گوگل ، می نویسد: “ایجاد کننده وب می تواند وبلاگ نویس ، عکاس با وب سایت یا روزنامه نگار باشد – هرکسی که محتوای خود را در وب باز قرار دهد.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

امروز ، باکائوس توضیح داد ، “…[the rebrand] نشان می دهد که ما اکنون به همه سازندگان در سفرهای خود کمک خواهیم کرد ، نه فقط به وبلاگ نویسان. “

وی افزود: “زیرا ما متقاعد شده ایم که وب به عنوان یک کانال اضافی یا پایگاه اصلی برای بسیاری از سازندگان بسیار مهم است. این روش به سازندگان راه هایی برای کسب درآمد منفعلانه ، راه هایی برای داشتن ارتباط با مخاطبان و راه هایی برای کسب درآمد انعطاف پذیر ارائه می دهد. “

جولیا لی ، مدیر مهندسی ، جستجوی اکوسیستم در گوگل ، گفت که نام تجاری جدید Google برای Creators “پایگاه جدیدی برای یادگیری ، رشد و الهام گرفتن از سازندگان است.”

او وعده می دهد که منبع آموزشی جدید “نشان می دهد که چگونه وب می تواند بخشی از ترکیب محتوای شما شود.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

منابع Google for Creators به ​​بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا کمک می کند تا به چهار هدف اصلی برسند:

  • موارد ضروری را بیاموزید.
  • استراتژی محتوای خود را بسازید.
  • شرکت کنید و طرفداران پیدا کنید.
  • رشد کنید و درآمد کسب کنید.

این تجربه با یک مسابقه در صفحه اصلی شروع می شود تا به ارزیابی اهداف بازدید کننده و مرتبط ترین محتوا کمک کند.

مسابقه Google for Creators

راهنماها توسط انواع محتواسازان متخصص ، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی ، بازاریابان دیجیتال موفق و نویسندگان پرفروش نوشته شده است.

البته ، درسها به شدت به استفاده از محصولات و ابزارهای Google برای ایجاد ، ارتقاء و اندازه گیری محتوا وابسته است.

به عنوان مثال ، بازدیدکنندگان می توانند نحوه استفاده بهتر از داستانهای وب را بررسی کنند. لی می گوید تا کنون بیش از 200 میلیون داستان وب منتشر شده است و هدف گوگل این است که با راهنمایی های داخلی خود به سازندگان کمک کند تا از مخاطبان بیشتری استفاده کنند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند به راهنمای Search Console Insights که به طور خاص برای تولیدکنندگان محتوا تهیه شده است دسترسی پیدا کنند.

این منبع به احتمال زیاد هیچ راز رتبه بندی جستجو را فاش نمی کند. اما این ابزار خوبی برای تولیدکنندگان محتوا و متخصصان ، به ویژه کسانی که در صنعت جدیدتر هستند ، می باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

وقتی گوگل راهنمایی با عنوان “چگونه محتوای خوب ایجاد کنیم” ارائه می دهد ، عاقلانه است که حداقل آن را بخوانیم.

علاوه بر راهنماهای موجود در وب سایت ، می توانید Google for Creators را در Instagram و توییتربه یک خبرنامه ایمیل برای کسانی که مایلند بیشتر از برنامه بشنوند وجود دارد.

رویدادهای آینده مانند Creator Conf ، که به عنوان بزرگترین رویداد جهان برای سازندگان شناخته می شود ، در بخش انجمن Creator در سایت نیز مشاهده خواهید کرد.


تصویر ویژه: Creators.Google