Google Featured Snippet callouts با استفاده از اجماع

گوگل امروز مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را در مورد بهبود کیفیت اطلاعات و سواد در جستجو اعلام کرد که با فراخوان‌های Featured Snippet شروع شد.

تکه‌های ویژه مواردی هستند که در بالای نتایج جستجوی Google برای سؤالات خاصی ظاهر می‌شوند که می‌توان به سرعت به آنها پاسخ داد. این “نوآوری قابل توجه برای بهبود کیفیت” بر روی جملات یک کلمه ای (یعنی بله/خیر) یا جملات کوتاه تمرکز دارد.

Google با استفاده از مدل یکپارچه چند وظیفه‌ای خود (MUM)، می‌تواند اجماع را درک کند و ببیند آیا برای فراخوانی Snippet وجود دارد یا خیر:

سیستم‌های ما می‌توانند فراخوان‌های قطعه (کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگ‌تر خوانده می‌شوند) را در برابر سایر منابع با کیفیت بالا در وب بررسی کنند، تا ببینند آیا توافق کلی برای آن فراخوانی وجود دارد، حتی اگر منابع از کلمات یا کلمات متفاوتی استفاده کنند یا نه. مفاهیمی برای توصیف یک چیز

جستجوی Google همچنین در تعیین اینکه آیا در وهله اول نمایش‌های Featured Snippets را نشان می‌دهد، به‌ویژه در پاسخ به «موارد نادرست» بهتر می‌شود.

این به ویژه برای سوالاتی که پاسخی وجود ندارد مفید است: به عنوان مثال، جستجوی اخیر برای “چه زمانی اسنوپی آبراهام لینکلن را ترور کرد” قطعه ای را ارائه کرد که تاریخ دقیق و اطلاعات مربوط به ترور لینکلن را برجسته می کرد، اما این به وضوح مفیدترین راه نیست. برای نمایش این نتیجه

در زمینه سواد اطلاعاتی، گوگل امسال درباره این نتیجه را به هشت زبان دیگر آورده است: پرتغالی (PT)، فرانسوی (FR)، ایتالیایی (IT)، آلمانی (DE)، هلندی (NL)، اسپانیایی (ES)، ژاپنی. (JP) و اندونزیایی (ID).

از زمان راه‌اندازی در سال گذشته 2.4 میلیارد بار برای ارائه زمینه بیشتر درباره یک سایت قبل از بازدید استفاده شده است. موجودیت، یا حتی زمانی که سیستم‌های ما نمی‌توانند اطلاعات زیادی درباره یک منبع پیدا کنند.» همچنین اکنون دسترسی به آن در برنامه Google (برای iOS) با کشیدن انگشت به سمت بالا به جای منوی سه نقطه آسانتر شده است.

در نهایت، زمانی که «سیستم‌های Google به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اطمینان بالایی ندارند»، توصیه‌های مربوط به محتوا اکنون ظاهر می‌شوند. با این حال، همچنان می‌توانید به پایین پیمایش کنید و نتایج را ببینید.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: