طی چند سال گذشته ، گوگل برای برخی از نتایج محلی ، به ویژه رستوران ها ، پرسشنامه ای دقیق تر و تقریباً به سبک نظرسنجی داشته است. اکنون ، به گفته کلودیا تومینا ، گوگل سؤالاتی را که در مورد آن نظرسنجی ها می پرسد ، گسترش داده است.
کلودیا در مورد این موضوع در LinkedIn و X منتشر کرد و نوشت:
Google فقط ویژگی های بررسی جدید را برای مشتریانی که نظرات خود را ترک می کنند کنار گذاشت. آیا آنها می توانند مستقیماً روی سؤالات نقشه ها تأثیر بگذارند؟
اکنون ، کاربران می توانند به اشتراک بگذارند: زمان انتظار ، سطح سر و صدا ، مناسب بودن اندازه گروه و گزینه های صندلی.
برخی از این موارد همیشه در آنجا بوده اند ، اما اکنون گزینه های بیشتری برای انتخاب کاربران وجود دارد.
در اینجا تعبیه ویدئویی که وی از این موضوع به اشتراک گذاشته است:
Google فقط ویژگی های بررسی جدید را اضافه کرده است – آیا آنها می توانند در مورد سوالات نقشه ها تأثیر بگذارند؟
اکنون کاربران می توانند به اشتراک بگذارند:
• زمان انتظار
• سطح سر و صدا
• مناسب بودن اندازه گروه
• گزینه های صندلیگزینه های بیشتر به معنای تغذیه بیشتر داده ها در پیش فرض سوالات نقشه است. pic.twitter.com/fprnixpn7x
– claudified (claudiatomin) 22 فوریه 2025
در اینجا یک تصویر استاتیک از بخشی از این فیلم آورده شده است:
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn و X.