Google سوالات بررسی دقیق را در لیست های محلی گسترش می دهد

Google سوالات بررسی دقیق را در لیست های محلی گسترش می دهد

طی چند سال گذشته ، گوگل برای برخی از نتایج محلی ، به ویژه رستوران ها ، پرسشنامه ای دقیق تر و تقریباً به سبک نظرسنجی داشته است. اکنون ، به گفته کلودیا تومینا ، گوگل سؤالاتی را که در مورد آن نظرسنجی ها می پرسد ، گسترش داده است.

کلودیا در مورد این موضوع در LinkedIn و X منتشر کرد و نوشت:

Google فقط ویژگی های بررسی جدید را برای مشتریانی که نظرات خود را ترک می کنند کنار گذاشت. آیا آنها می توانند مستقیماً روی سؤالات نقشه ها تأثیر بگذارند؟

اکنون ، کاربران می توانند به اشتراک بگذارند: زمان انتظار ، سطح سر و صدا ، مناسب بودن اندازه گروه و گزینه های صندلی.

برخی از این موارد همیشه در آنجا بوده اند ، اما اکنون گزینه های بیشتری برای انتخاب کاربران وجود دارد.

در اینجا تعبیه ویدئویی که وی از این موضوع به اشتراک گذاشته است:

در اینجا یک تصویر استاتیک از بخشی از این فیلم آورده شده است:

بررسی سبک بررسی محلی Google

بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn و X.



Source link