چند روز پیش ، گوگل برای صاحبان لیست های پروفایل تجاری Google ایمیلی ارسال کرد. این ایمیل یادآوری در مورد سیاست های پروفایل تجاری Google بود و سیاست های مربوط به بررسی ها را برجسته می کرد.
من خودم ایمیل را دریافت کردم و خط موضوع خواندم ، “یادآوری مهم در مورد سیاست های پروفایل تجاری.”
ایمیل در ادامه می گوید که شما باید “اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که به طور دقیق منتشر می کنید ، نشان دهنده کسب و کار شما و آنچه ارائه می دهد” است.
ایمیل سپس این سه خط مشی را به طور خاص ذکر می کند:
- همه بررسی ها ، مثبت و منفی را بپذیرید. به طور انتخابی از بررسی های مثبت یا مشتریان فشار نیاورد تا یک بررسی خاص را ترک کنید.
- هزینه بررسی را پرداخت نکنید و یا مشوق هایی مانند تخفیف یا رایگان برای بررسی ارائه دهید.
- از کارمندان یا هر کسی که به شرکت شما وابسته است ، از بررسی های مثبت استفاده نکنید ، و هرگز محتوای منفی را برای آسیب رساندن به شهرت رقبای خود ارسال نکنید.
در اینجا تصویری از ایمیل کامل آورده شده است:
حدس من ، بیشتر صاحبان مشاغل هرگز سیاست ها را نمی خوانند و نمی دانند چه چیزی است و چه چیزی مجاز نیست. بنابراین این Google است که اطمینان حاصل کنید که آنها را از طریق ایمیل ارسال کنید ، بنابراین صاحبان می توانند آگاه باشند.
بحث و گفتگوی انجمن در X.