هفته اول ژانویه ، ما در مورد به روزرسانی جالب محلی گزارش دادیم که به روزرسانی جستجوی محلی ژانویه 2025 را نامگذاری کردیم. خوب ، این ممکن است بیشتر به روزرسانی تنوع باشد ، جایی که Google URL را برای نتایج ارگانیک اصلی حذف می کند ، هنگامی که این URL در نتایج بسته محلی نیز وجود دارد. به روزرسانی ، به من گفته می شود که این موضوع با به روزرسانی ژانویه ارتباط ندارد (که معقول است) و این از اوایل اوت گذشته آغاز شد.
به طور خلاصه ، اگر شما در حال رتبه بندی آن URL در بسته محلی هستید ، Google ممکن است این URL را از رتبه بندی در صفحه اول نتایج وب ارگانیک Core حذف کند. بنابراین اگر صفحه اصلی شما در صفحه اول نتایج جستجوی وب قرار دارد و سپس در نتایج بسته محلی نیز ظاهر می شوید ، Google ممکن است نتیجه ارگانیک شما را از صفحه نتایج جستجو حذف کند.
جوی هاوکینز این را به روزرسانی تنوع می نامد – و در حالی که گوگل این موضوع را تأیید نکرده است ، او معتقد است که این همان چیزی است که اتفاق می افتد. در واقع ، ما این اتفاق در سال 2019 با قطعه های برجسته و نتایج اصلی که نشانگر URL یکسان است ، همیشه اتفاق افتادیم.
در اینجا ویدیوی YouTubey Joy در این مورد وجود دارد:
https://www.youtube.com/watch؟v=d82d_jq1ddy
من آن را با لیست های محلی خود آزمایش کردم و مانند جوی گفت ، 100 ٪ از زمان کار نمی کند:
اما منظورم این است که او گفت که این کار را بر روی تعداد مشتری آزمایش کرده است.
جوی گفت برای رفع این مسئله ، فقط URL را در نمایه Google Business خود به صفحه دیگری در سایت خود تغییر دهید.
آیا متوجه این موضوع شده اید ، جایی که اگر در بسته محلی URL قرار دارید ، آن URL از نتایج اصلی وب زیر بسته محلی مفقود می شود؟
این به روزرسانی خاص قبل از ژانویه آغاز شد. ما آن را دوباره ردیابی کردیم تا احتمالاً در حدود اوت 2024 سرچشمه بگیرد.
– Colan Nielsen (Colannielsen) 19 فوریه 2025
بحث و گفتگوی انجمن در انجمن جستجوی محلی.