چگونه تطبیق محرمانه حریم خصوصی داده ها را ساده می کند

ایمن به صورت پیش فرض

برای تبلیغ‌کنندگان، استفاده از محاسبات محرمانه به معنای محافظت‌های اضافی برای اطلاعات مشتریان شما است که به طور پیش‌فرض ایمن هستند. سایر تضمین‌های فنی شامل شفافیت در کد محصول و امکان دریافت مدرک، معروف به “تأیید” است که داده‌ها طبق خواسته پردازش می‌شوند.

TEE ها در حال حاضر یک فناوری اثبات شده هستند که در صنایع مختلف برای محافظت از داده هایی مانند رمز عبور و شماره کارت اعتباری استفاده می شود. به عنوان مثال، Confidential Space – بخشی از مجموعه محاسبات محرمانه Google Cloud – توسط MonetaGo برای شناسایی ایمن کلاهبرداری مالی استفاده می شود. در سایر برنامه‌ها، به دلیل ویژگی‌های امنیتی منحصربه‌فردش، اشتراک‌گذاری داده‌ها را بین کسب‌وکارها حفظ می‌کند. ما از همین فناوری فضای محرمانه استفاده می‌کنیم، که قبلاً بررسی‌های امنیتی دقیقی از حسابرسان شخص ثالث دریافت کرده است، به‌عنوان پایه فنی در تبلیغات برای تطابق محرمانه.

در راستای اصول حفظ حریم خصوصی، ما متعهد هستیم که محاسبات محرمانه و سایر فناوری‌های مکمل را برای همه در دسترس قرار دهیم. به همین دلیل است که تطبیق محرمانه بدون هزینه اضافی برای مشتریان در دسترس خواهد بود. همچنین، ما معماری TEE خود را همراه با چند نمونه منبع باز به اشتراک می گذاریم تا به دیگران کمک کنیم راه حل های محرمانه بسازند. ما به کار در کنار سایرین در صنعت تبلیغات ادامه می دهیم تا استانداردهایی را برای این فناوری افزایش حریم خصوصی بسازیم.

“IAB Tech Lab سالهاست که از فن آوری های افزایش حریم خصوصی دفاع می کند. استفاده گوگل از محاسبات محرمانه، شتاب مستمر در اتخاذ راه حل های مبتنی بر PET را نشان می دهد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Google و سایرین در سراسر صنعت هستیم تا بهترین شیوه‌ها و دستورالعمل‌های فنی، استانداردهای فنی باز و راه‌حل‌های منبع باز را توسعه دهیم. ما به همکاری در این زمینه‌ها نیاز داریم تا از موفقیت فناوری‌های تقویت‌کننده حریم خصوصی در اقتصاد تبلیغات دیجیتال اطمینان حاصل کنیم.»
آنتونی کاتسور، مدیر عامل آزمایشگاه فناوری IAB

Source link