Google Cloud ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای خرده فروشان در NRF 2025 معرفی می کند

صنعت خرده فروشی با تغییر غریبه نیست، اما این لحظه در زمان احساس متفاوتی دارد. پیشرفت سریع هوش مصنوعی احساس فوریت و فرصتی برای برآورده کردن انتظارات مشتری در حال تحول و کمک به رسیدگی به مسائلی مانند افزایش هزینه ها و پیچیدگی های زنجیره تامین ایجاد می کند. در NRF 2025، نمایشگاه بزرگ خرده‌فروشی، Google Cloud نشان می‌دهد که چگونه عوامل هوش مصنوعی و جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به خرده‌فروشان کمک می‌کنند تا کارآمدتر عمل کنند و تجربه‌های خرید شخصی‌تری را برای برآورده کردن خواسته‌های عصر هوش مصنوعی ایجاد کنند.

معرفی ابزارهای حیاتی هوش مصنوعی مولد برای خرده فروشان

یکی از ابزارهای متحول کننده برای خرده فروشان، Google Agentspace است، پلتفرمی که به شرکت ها کمک می کند تا به راحتی نمایندگان هوشمند بسازند. عوامل هوش مصنوعی سیستم های نرم افزاری هستند که از هوش مصنوعی برای پیگیری اهداف و تکمیل وظایف از طرف کاربران استفاده می کنند. آنها استدلال، برنامه ریزی و حافظه را نشان می دهند و سطحی از استقلال برای تصمیم گیری، یادگیری و سازگاری دارند. اکنون خرده‌فروشان می‌توانند از عوامل هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی تجربه مشتری با ارائه توصیه‌های محصول متناسب، پاسخ به سؤالات در زمان واقعی و راهنمایی خریداران در فرآیند خرید استفاده کنند. عوامل هوش مصنوعی همچنین می‌توانند با خودکار کردن وظایفی مانند مدیریت موجودی، خدمات مشتری و حتی پیشگیری از ضرر، عملیات را ساده‌تر کنند و به کارمندان اجازه دهند روی کارهای با ارزش‌تر تمرکز کنند.

علاوه بر Agentspace، قبل از NRF، Google Cloud همچنین پیشرفت‌هایی را در Vertex AI Search برای تجارت به اشتراک گذاشته است که اکنون از مدل‌های زبان پیشرفته برای بهبود کشف محصول استفاده می‌کند. و Google Cloud همچنین نشان داد که چگونه راه‌حل فروشگاه‌های متصل آن، دستگاه‌های خریداران و سیستم‌های موجود در فروشگاه را به هم متصل می‌کند تا تجربه همه‌کانالی را بهبود بخشد. این پیشرفت‌ها، همراه با پیشرفت‌های Google Cloud در تولید تصویر به ویدیو و تولید تصویر، ابزارهای قدرتمندی را در اختیار خرده‌فروشان قرار می‌دهد تا عملیات تجاری را بهبود بخشند و تجربیات استثنایی برای مشتری ارائه دهند. در اینجا تنها چند نمونه از نحوه استفاده خرده فروشان از فناوری هوش مصنوعی Google Cloud آورده شده است.

Wayfair: تجسم مجدد تجارت الکترونیک

Wayfair، پیشرو در کالاهای خانگی و مبلمان آنلاین، به اشتراک گذاشت که از Gemini در Vertex AI برای بهبود قابل توجه کاتالوگ محصولات خود و افزایش بهره وری کارکنان استفاده می کند. این کار به آنها کمک کرده تا با خودکارسازی کارهایی مانند برچسب‌گذاری و دسته‌بندی محصول، سرعت عرضه محصولات را تا پنج برابر افزایش دهند. این نه تنها باعث صرفه جویی در صدها هزار دلار در سال می شود، بلکه تجربه ای روان تر و دقیق تر را برای مشتریان تضمین می کند. Gemini حتی به Wayfair کمک می‌کند تا با شناسایی و پرچم‌گذاری محتوای نامناسب، خطاهای موجود در اطلاعات محصول را شناسایی کند و محیط آنلاین امن‌تری ایجاد کند. فراتر از تجربه مشتری، Wayfair همچنین از Gemini در Google Workspace برای توانمندسازی کارکنان خود و ایجاد یک محیط کاری مشارکتی و سازنده تر استفاده می کند.

NVIDIA: تقویت هوش مصنوعی از ابر به فروشگاه

همکاری ما با انویدیا به منظور کمک به خرده فروشان برای دستیابی به ابزارها و زیرساخت های مورد نیاز برای استفاده موثر و در مقیاس از هوش مصنوعی است. اکنون با نرم‌افزار AI Enterprise NVIDIA که در Google Cloud در دسترس است، خرده‌فروشان می‌توانند داده‌های بیشتر و وظایف پیچیده‌تر هوش مصنوعی را بدون گرفتار شدن سیستم‌هایشان انجام دهند.

شرکت هایی مانند LiveX AI و Standard.ai در حال حاضر از این مشارکت بهره می برند. LiveX AI در حال ساخت عوامل هوش مصنوعی است که هزینه های پشتیبانی مشتری را کاهش می دهد و در عین حال تجربه شخصی تر را ارائه می دهد. و Standard.ai به فروشگاه‌های آجر و ملات کمک می‌کند تا رفتار مشتری را درک کنند و تجربه در فروشگاه را بهبود بخشند.

Everseen: آوردن کامپیوتر بینایی به خرده فروشی

Everseen اعلام کرد که با Google Cloud همکاری می کند تا بینایی کامپیوتری را به فروشگاه های خرده فروشی آجر و ملات بیاورد. با استفاده از پلتفرم Everseen’s Vision AI با Google Distributed Cloud و Vertex AI، خرده فروشان می توانند حجم عظیمی از داده های بصری را مستقیماً در فروشگاه ها پردازش کنند و هشدارهای فوری و بینش در زمان واقعی ارائه دهند. سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی را تصور کنید که می‌توانند به‌طور خودکار سرقت را شناسایی و از آن جلوگیری کنند، مدیریت موجودی را بهینه کنند و حتی تجربه مشتری را افزایش دهند.

مشارکت هایی که باعث نوآوری می شوند

همکاری برای استفاده حداکثری از هوش مصنوعی در خرده‌فروشی کلیدی است، و شرکای Google Cloud چندین ابزار جدید را در NRF اعلام کردند تا به خرده‌فروشان کمک کنند تا نتایج سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود را ببینند. Shopify، Revonics، LiveRamp، Revieve و Eagle Eye به خرده‌فروشان کمک می‌کنند تا بازاریابی را با فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تغییر دهند که کمپین‌ها را شخصی‌سازی می‌کنند، بینش مشتری را بهبود می‌بخشند و بیشترین استفاده را از هزینه‌های تبلیغاتی می‌برند. Bloomreach، BigCommerce و Quantum Metric نیز به خرده‌فروشان کمک می‌کنند تا تجربه‌های یکپارچه خرید را در همه کانال‌ها ایجاد کنند.

برای کمک به خرده فروشان برای عملکرد پایدارتر، Manhattan Associates، O9 Solutions، Impact Analytics و 345 Global از هوش مصنوعی برای بهینه سازی لجستیک، کاهش ضایعات و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی استفاده می کنند. و در نهایت، شرکت‌هایی مانند Vusion Group، NCR Voyix و Zebra هوش مصنوعی را برای بهبود عملیات، شخصی‌سازی خرید و بهبود تجربه مشتری به بازار عرضه می‌کنند.

به Google Cloud در غرفه شماره 5507 NRF بپیوندید تا همه این فناوری های جدید هیجان انگیز را در عمل ببینید. همچنین می‌توانید درباره ابزارهای جدید هوش مصنوعی برای خرده‌فروشی و سایر اخبار در گوشه مطبوعاتی Google Cloud، از جمله محصولات جدید برای خرده‌فروشان و مشارکت با شرکت‌هایی که به خرده‌فروشان کمک می‌کنند تا از این فناوری جدید بهره‌مند شوند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Source link