Google Cloud ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای خرده فروشان راه اندازی می کند

Google Cloud چهار ابزار جدید و به روز هوش مصنوعی را راه اندازی می کند تا تجربه خرید آنلاین روان تری را برای مشتریان فراهم کند و به خرده فروشان در مدیریت موجودی در فروشگاه کمک کند.

  • تجربه جستجو و مرور شخصی برای سایت های تجارت الکترونیک.
  • راه حلی با هوش مصنوعی برای بررسی قفسه های فروشگاه.
  • یک سیستم توصیه محصول مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • ابزاری که از یادگیری ماشین برای چیدمان محصولات در وب سایت ها استفاده می کند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از ابزارهای جدید آورده شده است.

جستجو و مرور شخصی برای سایت های تجارت الکترونیک

Google Cloud ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرده است که آنچه را که مشتریان هنگام جستجو و مرور یک وب سایت تجارت الکترونیک می بینند، شخصی می کند.

این فناوری قابلیت‌های راه‌حل موجود جستجوی خرده‌فروشی Google Cloud را افزایش می‌دهد و به ایجاد یک تجربه خرید آنلاین بی‌نظیرتر و شهودی کمک می‌کند.

سیستم هوش مصنوعی پشت این ابزار جدید می تواند ترجیحات مشتریان را با تجزیه و تحلیل رفتار آنها شناسایی کند، مانند مواردی که مشاهده می کنند، به سبد خرید خود اضافه می کنند و خرید می کنند.

از این اطلاعات برای تنظیم نتایج جستجو و اولویت بندی محصولات برای تجربه شخصی تر استفاده می کند. شخصی‌سازی مختص وب‌سایت خرده‌فروش است و به فعالیت مشتری در Google مرتبط نیست.

مرتب سازی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی برای سایت های تجارت الکترونیک

Google Cloud در حال راه اندازی یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای وب سایت های تجارت الکترونیک است تا تجربه مرور و کشف محصول را بهبود بخشد.

این ویژگی از یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی سفارش محصولات در سایت خرده‌فروش استفاده می‌کند، زمانی که خریداران دسته‌بندی را انتخاب می‌کنند.

سایت‌های تجارت الکترونیک به طور سنتی نتایج محصولات را بر اساس فهرست‌های پرفروش دسته‌بندی می‌کنند یا مجموعه‌هایی که به‌صورت دستی ایجاد می‌شوند، مانند انتخاب لباس‌هایی که بر اساس فصل مورد توجه قرار گیرند.

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط گوگل توسعه یافته است، استراتژی جدیدی را اتخاذ می کند و از داده های تاریخی برای بهبود نحوه مرتب سازی محصولات استفاده می کند. این می تواند ارتباط، دقت و شانس فروش را افزایش دهد.

این ابزار اکنون به عنوان بخشی از راه‌حل‌های Google Cloud Discovery AI برای خرده‌فروشان در دسترس است.

توصیه های محصول مبتنی بر هوش مصنوعی

ارتقاء هوش مصنوعی توصیه‌های Google Cloud می‌تواند سایت‌های تجارت الکترونیک را حتی شخصی‌تر، پویاتر و برای مشتریان مفیدتر کند.

یکی از ویژگی‌های جدید، بهینه‌سازی در سطح صفحه، به سایت اجازه می‌دهد تا توصیه‌های محصول را برای نمایش پویا به خریدار تعیین کند.

این می تواند نیاز به تست تجربه کاربر زمان بر را کاهش دهد و می تواند منجر به تعامل و فروش بیشتر کاربر شود.

علاوه بر این، یک ویژگی جدید برای بهینه‌سازی درآمد از یادگیری ماشینی برای ارائه توصیه‌های موثرتر محصول استفاده می‌کند و به طور بالقوه درآمد را به ازای هر جلسه کاربر افزایش می‌دهد.

مدل یادگیری ماشینی که با همکاری DeepMind ایجاد شده است، دسته‌های محصول، قیمت اقلام و رفتار کاربر در یک سایت تجارت الکترونیک را برای تعیین تعادل ایده‌آل بین رضایت مشتری و رشد درآمد در نظر می‌گیرد.

در نهایت، یک مدل جدید «دوباره بخر» از خریدهای گذشته مشتری برای پیشنهاد خریدهای بعدی استفاده می کند.

این ابزارهای جدید اکنون در دسترس همه خرده فروشانی است که از Google Cloud استفاده می کنند.

بررسی قفسه های مجهز به هوش مصنوعی برای فروشگاه های خرده فروشی

خرده‌فروشان مدتی است که از فناوری‌های مختلف بررسی قفسه استفاده می‌کنند، اما موفقیت آنها به دلیل منابع مورد نیاز برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی برای متمایز کردن و طبقه‌بندی محصولات متوقف شده است.

Google Cloud یک راه‌حل هوش مصنوعی برای بررسی قفسه‌ها راه‌اندازی کرده است تا به خرده‌فروشان کمک کند تا محصولات از همه نوع را در مقیاس تنها بر اساس ویژگی‌های بصری و متنی شناسایی کنند.

این ابزار داده‌ها را به بینش‌های عملی تبدیل می‌کند که می‌تواند در دسترس بودن محصول را بهبود بخشد، دید موجودی فعلی را افزایش دهد و مکان‌هایی را که نیاز به ذخیره مجدد نیاز است، شناسایی کند.

این فناوری در حال حاضر در مرحله پیش نمایش است اما به زودی برای خرده فروشان در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. گوگل اشاره می‌کند که داده‌ها و تصاویر خرده‌فروش در مالکیت آن‌ها باقی می‌ماند و هوش مصنوعی تنها برای تشخیص محصولات و برچسب‌های قیمت قابل استفاده است.


تصویر ویژه: دانیل کنستانته/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور