در سالهای اخیر، Classroom با ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای یادگیری شخصیتر و آموزش تاثیرگذارتر تکامل یافته است. در سال 2022، این تیم مجموعههای تمرینی را معرفی کرد، ابزاری که معلمان را قادر میسازد تا تکالیف تعاملی را از محتوای موجود یا از ابتدا ایجاد کنند، و راهنماییها و منابع پیشنهادی را در زمان واقعی به دانشآموزان ارائه میدهد. معلمی که این ویژگی را آزمایش میکند، گفت: «بچهها به دلیل راهنماییها، پنجرههای بازشو و بازخوردهای فوری که دریافت میکردند، آن را «جادوی Google» نامیدند.
در نوامبر گذشته، این تیم به صورت آزمایشی قابلیتی را ارائه کرد که سؤالات پیشنهادی هوش مصنوعی را برای برخی ویدیوهای مرتبط با علم YouTube ارائه میکرد و زمان لازم برای ایجاد فعالیتهای ویدیویی تعاملی را کاهش میداد. و در ماه آگوست، گروههای دانشآموزی را اعلام کردند و به معلمان اجازه میدهند محتوای مناسبی برای دستههایی از دانشآموزان در کلاسهایشان بسازند.
بریت منوتی، مدیر محصول گروه کلاسروم، میگوید: «در ابتدا، مانترای ما «آموزش بیشتر، فناوری کمتر» بود، که هنوز هم درست است، اما به معنایی بسیار متفاوت. «در آن زمان، واقعاً در مورد خودکار کردن وظایف اداری بود تا معلمان بتوانند به کارهایی که یک معلم انسانی میتواند انجام دهد، مانند ایجاد روابط با دانشآموزان و مداخله در زمانی که نیاز به حمایت دارند، بازگردند. ما اکنون در نقطهای با هوش مصنوعی مولد هستیم که نه تنها در وقت معلمان صرفهجویی میکنیم، بلکه تأثیری که میتوانند داشته باشند را تقویت میکنیم.
تیم Classroom به آزمایش روش هایی ادامه می دهد که هوش مصنوعی می تواند به افزایش این تأثیر کمک کند. آنها اخیراً از مدارس دعوت کردهاند تا برای اجرای آزمایشی قابلیتهای جدید که توسط LearnLM، خانوادهای از مدلهایی که برای یادگیری بهخوبی تنظیم شدهاند، بر اساس Gemini، و مبتنی بر تحقیقات آموزشی هستند، ثبتنام کنند.
جنیفر میگوید: «ما در حال تغییر الگوی دیگری در آموزش هستیم.» با این ویژگیهای هوش مصنوعی، من هیجانزده هستم که ببینم چگونه معلمان و دانشآموزان مرزهای آنچه را که با Classroom امکانپذیر است، مانند آن دانشآموزان در بروکلین جابجا میکنند. یک دهه پیش یادگیری در Classroom را با تلفن های همراه خود دوباره تعریف کردند.â€