Google خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت و اقدامات دستی را روشن می کند

Google خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت و اقدامات دستی را روشن می کند

Google نه تنها خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت خود را برای اهداف شفاف سازی به روز کرده است، Google همچنین بخش اقدامات دستی را برای سوء استفاده از شهرت سایت به روز کرده است. در نهایت، گوگل همچنین زبان را در گزارش کاربر کیفیت جستجو به روز کرد. باز هم، اینها فقط تغییرات شفاف سازی هستند، و همانطور که گوگل می گوید، “شامل راهنمایی از سوالات متداول پست وبلاگ ما در مورد سوء استفاده از شهرت سایت است.”

گوگل در اینجا خاطرنشان کرد که آنها “خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت را به روز کردند تا راهنمایی از سوالات متداول پست وبلاگ ما در مورد سوء استفاده از شهرت سایت را شامل شود.” این “برای سهولت یافتن این راهنما انجام شد. اینها فقط تغییرات ویرایشی هستند، بدون تغییر در رفتار.”

اما گوگل به سند اقدامات دستی اشاره ای نکرد. اما گوگل در پست وبلاگ به روز شده خود در پایین به آن اشاره کرد.

این چیزی است که بین نسخه قدیمی و جدید تغییر کرده است:

جدید:

اقدامات دستی نماینده سایت جدید

قدیمی:

Odl Site Rep Manual Actions

گوگل این پاراگراف را حذف کرد:

سوء استفاده از شهرت سایت، شیوه انتشار صفحات شخص ثالث در یک سایت در تلاش برای سوء استفاده از رتبه بندی جستجو با استفاده از سیگنال های رتبه بندی سایت میزبان است. چنین صفحات شخص ثالثی شامل صفحات حمایت شده، تبلیغاتی، شریک یا سایر صفحات شخص ثالث است که معمولاً مستقل از هدف سایت اصلی هستند.

گوگل این بخش را اضافه کرد:

به دنبال هر گونه محتوای شخص ثالث در سایت خود باشید که خط مشی سوء استفاده از شهرت سایت را نقض می کند. برای درک بهتر محل نمایش محتوای نقض‌کننده، فهرست الگوهای صفحات آسیب‌دیده را در پیامی که از کنسول جستجو دریافت کرده‌اید (در مرکز پیام‌های کنسول جستجو، گزارش اقدامات دستی، یا از طریق ایمیل) مرور کنید. تصمیم بگیرید که با محتوای نقض کننده چه کار کنید و اقدام کنید. به عنوان مثال، انتقال محتوای نقض‌کننده به یک دامنه جدید، استفاده از noindex برای حذف محتوا از فهرست‌بندی جستجو، یا انجام مجدد محتوا به عنوان محتوای شخص اول. احتیاط: انتقال محتوا به یک سایت تاسیس شده دیگر یا به یک زیر دامنه/ زیر شاخه در سایت شما ممکن است مشکل اساسی را حل نکند: انتقال به یک زیر دامنه/ زیر شاخه ممکن است به عنوان تلاشی برای دور زدن خط مشی هرزنامه ما تلقی شود که می تواند منجر به اقدامات گسترده تری علیه سایت شما در جستجوی گوگل اگر آن سایت شهرت خاص خود را داشته باشد و ماهیت شخص ثالث تغییری نکرده باشد، انتقال به یک سایت تاسیس شده ممکن است باعث ایجاد مشکل سوء استفاده از اعتبار سایت به سایت تاسیس شود. اگر محتوا را به دامنه جدیدی منتقل کرده اید و از سایت قدیمی به سایت جدید لینک می دهید، از ویژگی nofollow در آن لینک ها استفاده کنید. از تغییر مسیر URL ها از سایت قدیمی به سایت جدید خودداری کنید، زیرا تغییر مسیر ممکن است دوباره مشکل سوء استفاده از اعتبار سایت را ایجاد کند.

در اینجا خط مشی جدید سوء استفاده از شهرت سایت در مقابل خط مشی قدیمی آمده است:

جدید:

سیاست جدید سوء استفاده از نمایندگان سایت

قدیمی:

سیاست سوء استفاده از نمایندگان سایت قدیمی

سپس در گزارش کاربر کیفیت جستجو، بخش سوء استفاده از اعتبار سایت اکنون به شرح زیر است:

تاکتیکی که در آن محتوای صفحات شخص ثالث در یک سایت میزبان عمدتاً به دلیل سیگنال‌های رتبه‌بندی از قبل تثبیت شده آن میزبان منتشر می‌شود، که عمدتاً از محتوای شخص اول خود به دست آورده است. هدف از این تاکتیک این است که محتوا رتبه بهتری نسبت به خود داشته باشد.

قبلاً می خواند:

صفحات شخص ثالث بدون نظارت یا دخالت شخص اول منتشر می شوند، جایی که هدف دستکاری رتبه بندی جستجو با استفاده از سیگنال های رتبه بندی سایت شخص اول است.

تغییرات زیادی در اینجا وجود دارد اما باز هم چیزهایی که قبلاً می دانستیم.

بحث انجمن در X.

Source link