کریس نلسون، تحلیلگر ارشد کارکنان، رتبه بندی جستجو در گوگل، بیوگرافی LinkedIn خود را به روز کرده است تا مشخص کند که او تیم بزرگی را مدیریت می کند که راه حل های رتبه بندی برای جستجوی گوگل ایجاد می کند. یک خط می گوید: «به مسائل محتوای جدید (به عنوان مثال، تشخیص و درمان محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی) رسیدگی کنید.
این هم یک اسکرین شات:
اینم بیو:
من یک تیم بزرگ و جهانی را مدیریت می کنم که راه حل های رتبه بندی را به عنوان بخشی از جستجوی Google ایجاد می کند و حوزه های زیر را هدایت می کند:
-جلوگیری از دستکاری سیگنال های رتبه بندی (به عنوان مثال، ضد سوء استفاده، هرزنامه، آسیب)
– ارائه درک کمی و کیفی از مسائل کیفیت (مانند تعاملات کاربر، بینش)
– رسیدگی به مسائل محتوای جدید (به عنوان مثال، تشخیص و درمان محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی)
-به محتوای رضایت بخش و مفید پاداش دهید
اکنون، کریس نلسون بیش از 15 سال است که با گوگل کار می کند و ما در طول سال ها بارها او را در اینجا پوشش داده ایم.
اضافه کردن «تشخیص و درمان محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی» با توجه به موضع گوگل در مورد محتوای هوش مصنوعی جالب است. اخیراً، گوگل گفته است که استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا برای پیوندها برخلاف دستورالعمل های آن است. گوگل همچنین گفت که کاهش محتوای هوش مصنوعی ممکن است ایده بدی باشد. وقتی با دنی سالیوان مصاحبه میکردم، گوگل در مورد محتوای هوش مصنوعی با من صحبت کرد و توصیههای بیشتری درباره محتوای هوش مصنوعی ارائه کرد که میگفت سوءاستفاده از محتوای مقیاسیافته را انجام ندهید.
من متعجبم که محتوای هوش مصنوعی و کیفیت جستجوی گوگل چه چیزی در حال پیشرفت است و این ممکن است یک نشانه باشد.
نکته کلاه به:
کارمند مهم Google FYI Chris Nelson از تیم Search Quality LinkedIn خود می گوید که او تیم جهانی را مدیریت می کند که راه حل های رتبه بندی را به عنوان بخشی از جستجوی Google “تشخیص و درمان محتوای تولید شده با هوش مصنوعی” ایجاد می کند. pic.twitter.com/fSyvrJaNFX
— Gagan Ghotra (@gaganghotra_) 16 ژانویه 2025
بحث انجمن در X.