در ماه مه، گوگل رابط کاربری مکان های کاری Calendar را به روز کرد تا مزاحم کمتری داشته باشد و اکنون این ویژگی را به طور پیش فرض برای کاربران Workspace فعال می کند.
مکانهای کاری که سال گذشته معرفی شد، به شما امکان میدهد بهطور دستی مکان دفتر روزانه خود را به اشتراک بگذارید. پشتیبانی از روالهای محل کار هفتگی و تغییر در هر زمان وجود دارد. گزینه های پیش فرض شامل دفتر، خانه، نامشخص و افزودن مکان های سفارشی است.
با هدف آسانتر کردن برنامهریزی برای همکاری حضوری یا تعیین انتظارات، دسترسی به این اطلاعات به افرادی محدود میشود که از قبل میتوانند دسترسی آزاد/مشغول شما را ببینند. در تقویم شما، مکانهای کاری بالای رویدادهای تمام روز نشان داده میشوند، اما دیگر از نظر بصری مشابه نیستند. کنترلهای دانهدار بیشتری در تنظیمات موجود هستند.
گوگل امروز اعلام کرد که کاربران نهایی “می توانند مکان کاری شما را بدون نیاز به فعال کردن این ویژگی در تنظیمات تقویم خود تنظیم کنند.”
اکنون بهطور پیشفرض روشن است، اما میتواند توسط مدیران Workspace غیرفعال شود و «تنظیمات فعلی دامنه شما به همان صورت باقی میماند مگر اینکه در کنسول Admin بهروزرسانی شود».
این پیشفرض جدید در هفتههای آینده برای:
- در دسترس برای Google Workspace Business Standard، Business Plus، Enterprise Standard، Enterprise Plus، Education Fundamentals، Education Standard، Education Plus، Teaching and Learning Upgrade، و سازمانهای غیرانتفاعی، و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Business
- برای Google Workspace Essentials، Business Starter، Enterprise Essentials، و Frontline و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic در دسترس نیست
- برای کاربرانی که دارای حساب های شخصی Google هستند در دسترس نیست
اطلاعات بیشتر در Google Calendar:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: