پروفایل های تجاری Google کدهای QR را برای بررسی مشتری ایجاد می کند

پروفایل های تجاری Google کدهای QR را برای بررسی مشتری ایجاد می کند

Google کدهای QR را اضافه کرد که می توانید به مشتریان خود بدهید تا به سرعت در مورد تجارت خود در Google Search و Google Maps بررسی کنید. این امر می توانید در بخش بررسی ها در پروفایل های Google Business شما قابل دسترسی باشید.

با جستجوی مشاغل خود می توانید به این کار در دسک تاپ دسترسی پیدا کنید ، سپس با کلیک بر روی “درخواست بررسی” یا با مراجعه به نظرات خود و کلیک بر روی “بررسی بیشتر”.

در اینجا به نظر می رسد:

پروفایل های تجاری Google Code QR را بررسی می کنند

این گفته می شود ، “به مشتریان پیوندی بدهید تا تجارت خود را در Google بررسی کنند ، بررسی های ایجاد اعتماد و کمک به مشخصات کسب و کار شما در جستجوی و نقشه ها به مشتریان کمک کنند. Google QR خود را برای دریافت بررسی مشتری دریافت کنید.”

این توسط لیزا لندسمن از Google در LinkedIn که نوشت: به اشتراک گذاشته شد:

(فقط راه اندازی شده است) برای بررسی مستقیم در GBP خود کدهای QR ایجاد کنید

همه ما می دانیم که بررسی های مهم برای شهرت کسب و کار شما چقدر است. اکنون می توانید کدهای QR آسان برای اسکن ایجاد کنید که مشتریان را مستقیماً به پروفایل تجارت Google شما سوق می دهد و آنها را ترغیب می کند تا نظرات بیشتری را ترک کنند. به جای اینکه مجبور شوید پیوند را از GBP بگیرید و آنها را در یک ژنراتور کد QR قرار دهید ، می توانید همه این کارها را در یک مکان انجام دهید!

در اینجا چگونه: در دسک تاپ خود ، به نمایه تجارت خود بروید و روی “درخواست بررسی” کلیک کنید. دستورالعمل ها را برای تولید پیوند یا کد QR دنبال کنید. ولا

منظورم این است که این یک نوع جدید است. اما Google از سال 2009 کدهای QR داشت ، من ویدئویی را که اسکن یک کد QR در آن زمان کند بود ، تعبیه کردم. سپس در سال 2010 ، Google به شما اجازه می دهد تا کد QR خود را چاپ کنید و سپس Google 2011 آن را حذف کرد.

به هر حال – ما اخیراً Google را دوباره بازی کرده ایم.

بیشتر در اینجا:

بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.



Source link