نمایه های کسب و کار Google نشان می دهد که چرا محصولات رد می شوند

کیف خواربار فروشی گوگل

نمایه های کسب و کار Google اکنون می تواند به شما نشان دهد که چرا محصولات آپلود شده شما توسط سیستم رد شده است. حدس می‌زنم قبلاً Google این کار را انجام نمی‌داد، اما اکنون Google می‌تواند دلیل پردازش نشدن محصولات شما توسط نمایه‌های کسب‌وکار Google را به شما نشان دهد.

سید ام امیرحسن در مورد این تغییر پستی در X منتشر کرد و نوشت: “نمایه کسب و کار گوگل اکنون دلایل رد محصول را نشان می دهد.” او این سه اسکرین شات را که اعلامیه ها را نشان می دهد به اشتراک گذاشت. همانطور که در یکی می‌بینید، دکمه‌ای را نشان می‌دهد تا مشکلات مربوط به چرایی “Google برخی از مشکلات را پیدا کرد که نیاز به توجه شما دارند. در صورت لزوم، می‌توانید پس از رفع مشکل یا اگر با آن مخالف هستید، درخواست بررسی کنید.” مشکل این بود که پردازش تصویر ناموفق بود و نشان داد که ممکن است چند روز طول بکشد تا دوباره پردازش شود.

این اسکرین شات ها هستند:

محصولات نمایه کسب و کار Google رد شد

محصولات نمایه های کسب و کار Google Rejecteds2

فکر می‌کنم این جدید است، اما من اغلب از ویژگی محصولات در نمایه‌های کسب و کار Google استفاده نمی‌کنم.

بحث انجمن در X.

Source link