هشدارهای مصرف کننده نمایه های کسب و کار Google

هشدارهای مصرف کننده نمایه های کسب و کار Google

نمایه‌های کسب‌وکار Google می‌تواند شامل هشدارهای مصرف‌کننده در آن‌ها باشد، که به افرادی که فهرست محلی شما را در Google مشاهده می‌کنند، از نقض احتمالی یا تعلیق هرزنامه مطلع می‌شوند. این هشدارها می توانند یک بنر را نشان دهند، می توانند منجر به محدودیت های ارسال نظر و حذف نظرات شوند.

Google یک سند کمک جدید در مورد این هشدارهای مصرف کننده در اینجا پست کرده است.

گوگل نوشت: «وقتی فعالیت بازبینی مشکوکی را در یک کسب‌وکار تشخیص می‌دهیم یا یک کسب‌وکار خط‌مشی‌های ما را نقض می‌کند، ممکن است محدودیت‌هایی برای نمایه کسب‌وکار آن اعمال کنیم و ممکن است با موارد زیر مواجه شوید.»

در اینجا آن سه مورد وجود دارد:

  • بنر: ممکن است بنری را در صفحه کسب و کار مشاهده کنید تا به شما اطلاع دهد که نظرات مشکوک حذف شده اند.
  • محدودیت های ارسال نظرات: ممکن است نتوانید برای مدتی نظر یا رتبه‌بندی را در آن مکان ارسال کنید.
  • بررسی های حذف شده: ممکن است نظرات مربوط به کسب و کار را برای مدتی پنهان کنیم.

Yelp هشدارهای مصرف کننده را نیز دارد و حدود یک دهه است که چنین بوده است.

بحث انجمن در ایکس.



Source link