نمایه تجارت Google اکنون کاملاً با تبلیغات خدمات محلی در ارتباط است

نمایه تجارت Google اکنون کاملاً با تبلیغات خدمات محلی در ارتباط است

Google ایمیل هایی را به تبلیغ کنندگان تبلیغات خدمات محلی ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که حساب های پروفایل تجاری Google آنها وابسته به حساب تبلیغات محلی شما نیست. این بدان معناست که بررسی های شما فقط از طریق لینک پروفایل Google Business شما پذیرفته می شود و نه لینک تبلیغات خدمات محلی.

ایمیل دریافت شده توسط الکس اسپارک در X و آنتونی هیگمن در X می گوید: “این نمایه تجارت Google متعلق به تجارت شما است و در تبلیغات خدمات محلی توسط Google به (نام اینجا) وابسته است.”

این ایمیل افزود: “بررسی های جدید برای تبلیغات خدمات محلی اکنون باید از طریق لینک پروفایل Google Business شما جمع آوری شود. پیوند قدیمی شما برای جمع آوری بررسی ها دیگر کار نمی کند.”

سپس Google URL را برای جایی که می توانید بررسی های مشتری را در پیش بگیرید ، به اشتراک گذاشت.

در اینجا تصویری از آن ایمیل آورده شده است:

GBP LSA همراه است

ما می دانستیم که این اتفاق می افتد ، اکتبر گذشته Google شروع به نیاز به حساب های LSA برای داشتن لیست پروفایل های Google Business کرد. این پس از اطلاع از تغییرات قبل از آوریل پیش آمد.

ایمیل در ادامه توضیح می دهد:

چه چیزی در حال تغییر است:

  • تمرکز تازه روی بررسی ها: بررسی های مشتری جدید شما از پروفایل تجارت Google مدیریت می شود ، نه حساب تبلیغات خدمات محلی شما. از اوایل سال 2025 ، بررسی های مشتری موجود شما نیز از مشخصات Google Business شما مدیریت می شود. بررسی ها در هر دو تبلیغات خدمات محلی شما و مشخصات تجاری Google شما انجام می شود.
  • چرا این مهم است؟ هنگامی که حساب های شما وابسته است ، مدیریت کسب و کار شما در Google آسانتر و حتی امن تر می شود. بیشتر بدانید از هم اکنون ، برای اجرای تبلیغات خدمات محلی باید یک پروفایل تجاری وابسته به Google Public داشته باشید.
  • موارد امنیتی: Google با آگهی شما با تجارت شما مطابقت دارد تا اطمینان حاصل شود که فقط افراد مجاز می توانند تبلیغ ، تماس و پیام شما را مدیریت کنند. بعضی اوقات گوگل ممکن است از یک تجارت تأیید شده بخواهد تا دوباره برخی از اطلاعات را تأیید کند.

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link