کاربران Google Ads دیگر به فیلدهای Auction Insights در منابع داده جدید در استودیوی Looker دسترسی ندارند. منابع داده موجود این دسترسی را در 23 سپتامبر از دست خواهند داد.
چرا ما اهمیت می دهیم. Auction Insights دادههای رقابتی مهمی را ارائه میکند و به تبلیغکنندگان کمک میکند تا عملکرد خود را نسبت به رقبا در همان حراجها درک کنند. حذف این فیلدها از استودیوی Looker به تبلیغکنندگان نیاز دارد که گزارشهای Looker و ابزارهای استراتژی خود را تنظیم کنند و به معیارهای رقابتی که میخواهند در Google Ads ببینند، برگردند.
زمینه های تحت تاثیر قرار گرفت. زمینههای تحتتأثیر شامل معیارهای Auction Insight مانند Domain، Average Position، Impression Share، Outranking Share و چندین مورد دیگر که برای تحلیل رقابتی حیاتی هستند، هستند.
اقدام مورد نیاز: تبلیغکنندگان باید به طور فعال این فیلدها را از گزارشها و نمودارهای استودیوی Looker خود حذف کنند تا از ایجاد اختلال جلوگیری کنند. عدم انجام این کار میتواند منجر به گزارشهای شکسته شود و بر توانایی ردیابی و بهینهسازی کارآمد تبلیغات تأثیر بگذارد.
بله اما تبلیغکنندگان در اینجا نباید نگران باشند – گوگل نگفته است که Auction Insights از بین خواهد رفت. همچنان میتوانید به تمام معیارهای تحلیل رقابتی در Google Ads دسترسی داشته باشید.
خط پایین: با حذف Auction Insights از Looker Studio، باید راههای جایگزینی برای ردیابی معیارهای عملکرد رقابتی و تنظیم استراتژیهای گزارشدهی Google Ads پیدا کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو